Se fuld version : problem med utorrent
Bamseline
06-27-2007, 10:57 AM
Hejsa.
Jeg håber det er det rigtige sted at jeg smider den her tråd. Ellers må I give mig en "røffel":-D
Når jeg downloader med utorrent, kan jeg samtidigt ikke gå på internettet..altså, jeg kan ikke komme ind på google eller noget som helst.:confused:
Nogen idèer om hvad det kan skyldes?
V.h
Bamseline.
Kenci
06-27-2007, 11:08 AM
AT du downloader med 100 %,
Sæt dit download til ca 70-80 %
Bamseline
06-27-2007, 11:28 AM
Den står korrekt med hensyn til download/upload. Der har heller aldrig været problemer før. det er noget pjat den er begyndt på her for nylig.
TFK09
07-24-2007, 12:16 PM
Det lyder utrolig åndsvagt :s
PelleDK
07-24-2007, 12:26 PM
Det lyder utrolig åndsvagt :s
Det må du nok have lov at sige :)
Grunden til at det aldirg har været et problem før, kan jo have noget at gøre med at du muligvis henter noget hvor der er enormt mange leechere, så du bruger din upload hastighed fuldt ud hele tiden.. Om den udnytter download hastigheden fuldt ud eller ej, har aldrig været det store problem for mig, det handler mere om hvor meget af din kraft den bruger på at uploade..
I øvrigt så burde tråden ligge under BitTorrent istedet for her ;);)
soren_lp
08-22-2007, 11:08 PM
Jeg er faktisk ude for samme problem lige pt! kan ikke lige finde ud af hvad der er glat.
for mig hjælper det ikke at begrænse forbindelsen.
men jeg kan godt bruge nettet over trådløst på min bærbar. det er bare internettet (http, gaming) på min stationære der fucker op mens jeg henter på den!
Floxen
08-30-2007, 01:57 PM
Hent cfos!
Det sørger for at du selv kan bestemme hvem der har første ret til at sende pakker af alle de programmer der bruger nettet.
Det findes forskellige steder.. :wink:
Newbton
09-22-2007, 05:48 PM
som Floxen siger..
cFosSpeed er det rigtige program :)
det nedprioriterer P2P programmer så du kan surfe i samme speed som du plejer.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.