PDA

Se fuld version : Hvem har glemt at betale for hosting?!

RedBuhl®
06-22-2007, 10:04 PM
Hjemmesiden, hvis adresse nu hænger overalt i DK (tilmed også i udlandet ;-)), er nede! Det er da alt andet end godt efter, at vi har brugt alle de penge på kampagne.

Hvem har glemt at betale for hosting?!

EDiT:

Prøv selv iCopy (www.icopy.dk)

God weekend.

Guss
06-22-2007, 10:48 PM
hvilken hjemmeside er det lige du snakker om?

partyalarm
06-22-2007, 10:54 PM
ICopy.dk er hjemmesiden han snakker om

Guss
06-22-2007, 11:07 PM
Arh, så forstår jeg lige pludselig ogse bedre det med "hvis adresse nu hænger overalt" :)

RedBuhl®
06-23-2007, 07:51 AM
Arh, så forstår jeg lige pludselig ogse bedre det med "hvis adresse nu hænger overalt" :)

Sorry mates, I forgot. hehe. Jeg har lavet edit i min post!

Klawz
06-23-2007, 08:56 AM
Som I nok husker, var Piratgruppen.org nede i en god måneds tid i starten af året. Da vi på dette tidspunkt mistede vores data, mistede vi også iCopy, og vores teknikere har ikke haft tid til at smide den online endnu.

Vi regner med at det sker nu, hvor eksameneren er ved at være overstået.

RedBuhl®
06-24-2007, 07:45 PM
Som I nok husker, var Piratgruppen.org nede i en god måneds tid i starten af året. Da vi på dette tidspunkt mistede vores data, mistede vi også iCopy, og vores teknikere har ikke haft tid til at smide den online endnu.

Vi regner med at det sker nu, hvor eksameneren er ved at være overstået.

Allright, Kaptajn. Det er godt at høre.

/

z33k
09-23-2007, 07:03 PM
Nu ved jeg ikke med "jer", men vores eksamener er da for længst overstået..

Klawz
09-24-2007, 05:19 PM
Jeg kan ikke høre, jeg kan ikke høre [røde ører]

z33k
09-26-2007, 09:24 PM
I må se at få sitet op, så jeg kan købe min iCopy t-shirt :)

z33k
11-01-2007, 06:31 PM
*bump*

OK, det var ikke for sjov jeg skrev min post. Helt seriøst, få dog det site op. Hvorfor bruge så mange ressourcer (stickers, presse osv.) på et site der er nede...

Der sker jo ikke en skid i Piratgruppen.

tek
11-01-2007, 10:15 PM
Der sker jo ikke en skid i Piratgruppen.

Nej, forsiden på piratgruppen.org bliver tilsyneladende også kun opdateret en gang om måneden (i hvert fald i oktober). Det er faktisk kun her i forumet at der sker lidt.

Det virker som om dem der startede det op tilbage i 2004 har fået travlt med alt muligt andet (hvilket er forståeligt); men har glemt at give stafetten videre til andre.

Guss
11-01-2007, 10:22 PM
Nej, forsiden på piratgruppen.org bliver tilsyneladende også kun opdateret en gang om måneden (i hvert fald i oktober). Det er faktisk kun her i forumet at der sker lidt.

Det virker som om dem der startede det op tilbage i 2004 har fået travlt med alt muligt andet (hvilket er forståeligt); men har glemt at give stafetten videre til andre.

De burde måske bare for nogle til at hjælpe dem. Men jeg er enig.

TheFallenAngel
11-07-2007, 10:35 PM
Ja, få nogle til at hjælpe så vi kan få noget gang i det hele!

SRJ
11-08-2007, 03:33 PM
Der er faktisk taget spadestik og lavet planer for hvordan vi får sitet lidt mere dynamisk igen.. Ikke at jeg kender alle planerne endnu.. Det tager lidt tid, men der er noget på vej.. :)
Der vil nok også blive tale om at søge lidt hjælp hos nogle af brugerne, men det finder i nok ud af, når vi når så langt.. :)