PDA

Se fuld version : Xbox 360 reklamationsret

Lakridshat
06-17-2007, 02:42 PM
Hej med jer..

I går gik mit drev på Xbox´en i smadder.. Maskinen er knap en 1 uge gammel.
Hvad maskinen angår er den brugt og opstillet efter producentens anbefalinger, og der er tilmed kun blive brugt originale spil til den indtilvidere..
Yder mere er skiverne blevet sat ordentlig i hvergang..

I morgen køre jeg forbi med maskinen til merlin med kvitt.

Jeg afleverer maskinen, hvad så..

1) De reparer den jeg får den tilbage.. Hvad skal jeg så være opmærksom på/huske i det tilfælde? Altså efter jeg har modtaget maskinen?

2) Jeg modtager en ny... Der skal jeg bare huske at få dem til at lave en ny kvitt hvis jeg husker rigtigt.. ?

I må endelig sige til hvis jeg har glemt noget, eller hvis i har lyst til at tilføje noget... De banditter skal sku ikke prøve at snyde mig.. = )

En anden har skrevet til mig: "Hvis jeg ikke husker meget galt, så kan du kræve at få en ny Xbox 360 hvis den er gået i stykker inden for de første 10 dage. (Jeg synes at have hørt det fra Microsoft Danmark selv)."

Nogen der kan bekræfte det?

tek
06-17-2007, 06:33 PM
[QUOTE=Lakridshat;482994En anden har skrevet til mig: "Hvis jeg ikke husker meget galt, så kan du kræve at få en ny Xbox 360 hvis den er gået i stykker inden for de første 10 dage. (Jeg synes at have hørt det fra Microsoft Danmark selv)."[/QUOTE]

Det passer ikke; men hvis de ikke kan reparere den indenfor et rimeligt antal forsøg (3 er i alt fald for mange), så har du krav på et få en ny, eller pengene tilbage.

Jeg kender ikke xbox; men er det ikke muligt at lave en recover selv på en eller anden måde?

//michael

Lakridshat
06-17-2007, 07:10 PM
Hvis du mener om det på en eller anden kan laves selv.. Så nej.. Det drev er alt for fucked up til at jeg vil rører ved det..

Men må smutte forbi Merlin i morgen. Tage det som det kommer..

tek
06-18-2007, 09:35 PM
Hvis du mener om det på en eller anden kan laves selv.. Så nej.. Det drev er alt for fucked up til at jeg vil rører ved det..

Nå ok. Mange bærbare kommer jo med en recovery-cd, og siden xbox jo nærmest er en pc kunne det jo være ..