PDA

Se fuld version : Opstartsmusik/tone

Hardeknud
06-08-2007, 04:43 PM
Hej alle.. jeg vil lige høre om det er muligt, måske ved hjælp af batchfiler, at der kommer en lille melodi eller noget når man starter sin computer? måske noget man selv har optaget?

Måden jeg tænkte på at gøre det var at åbne notepad, lægge koden på en optagelse, melodi etc. i notepad, og så gemme det som en batchfil. skal jeg gemme den i system32 og er det overhovedet muligt?

På forhånd tak
Hardeknud

lingling93
06-08-2007, 07:05 PM
Kontorlpanel >> Lyde og lydenheder >> Lyde

Hardeknud
06-08-2007, 09:59 PM
hvad præcist skal jeg gøre? jeg prøvede at slette teksten i en lydfil i WINDOWS mappen på C. så erstattede jeg den med koderne/teksten fra en optagelse jeg selv har lavet og så gemte jeg den det samme sted i form af en WAV-fil. Så prøvede jeg at åbne det i kontrolpanel>lyde osv. og så virkede det ikke?

Hardeknud
06-11-2007, 05:31 PM
Ingen der kan hjælpe?

thp44
08-25-2007, 11:27 PM
Hej alle.. jeg vil lige høre om det er muligt, måske ved hjælp af batchfiler, at der kommer en lille melodi eller noget når man starter sin computer?

Du skriver måske med batchfiler..?!?

Du skal da bare:

gå ind i

Kontorlpanel > lyde og lydenheder > lyde

så finder du den lyd du vil ændre fx start windows så trykker du browse og så finder du den Windows PCM (*.wav) du nu skal bruge, som du evt. har gemt i mappen hvor ''alle'' windows lyd filer ligger...

ved ikke helt om det var det svar du var ude efter... men hvis du ikke kan bruge det, må vi da håbe der er andre der kan få glæde af det :wink: