PDA

Se fuld version : Kan canadier virkeligt downloade lovligt?

maximum
06-08-2007, 09:06 AM
På about.com skriver de kan candier ikke retsforføges for at downloade torrents kun for upload. Men P2P virker jo sådan at for at hente skal du give noget. Er det teoretisk(ikke praktisk) muligt at canadier alligelvel kunne retforfølges for P2P aktiviteter fordi de bliver nødt til at uploade for at downloade?

GhOstFaCE
06-08-2007, 09:08 AM
det gør du heller ikke i DK

LoveWarez
06-08-2007, 05:18 PM
Stort set den samme lovgivning i Danmark som i Canada.

Lund
06-19-2007, 12:20 AM
Dvs. det er fulgt lovligt at sidde og hente musik/film osv. så længe man ikke share det? =/

Penis
06-19-2007, 12:54 AM
Dvs. det er fulgt lovligt at sidde og hente musik/film osv. så længe man ikke share det? =/
Nej. Det er det ikke.

Guss
06-19-2007, 01:05 AM

Nej, det er ulovligt at downloade. Men APG buster folk for at uploade, så du har reelt ikke nogen chance for at blive busted af APG hvis du downloader.

Men selfølelig skal du uploade hvis du downloader, ellers ødelægger du hele idéen bag det.

LoveWarez
06-19-2007, 01:11 AM
Nej, det er ulovligt at downloade. Men APG buster folk for at uploade, så du har reelt ikke nogen chance for at blive busted af APG hvis du downloader.

Ja, det var det jeg mente. APG tager ikke folk der downloader, kun folk der uploader. Derfor kan du sidde og downloade så tosset du vil fra HTTP/FTP sider, uden at være i fare for at få et erstatningskrav.

Guss
06-19-2007, 01:29 AM
Ja, det var det jeg mente. APG tager ikke folk der downloader, kun folk der uploader. Derfor kan du sidde og downloade så tosset du vil fra HTTP/FTP sider, uden at være i fare for at få et erstatningskrav.

Jep helt rigtigt, rettter det lige.

EDIT: retter også lige de andre fejl. WOW jeg må have sovet da jeg skrev det.

Skaery
05-23-2008, 10:53 PM
Det er skønt, at vi har spam til at bumpe så gamle emner op igen...