Se fuld version : Automatisk låsning af gamle indlæg!
Kan i ikke godt lave sådan at et indlæg automatisk bliver låst efter inaktivitet i 3-4 måneder, da det er ved at være lidt irriterende at folk lige pludseligt poster i gamle indlæg der efterhånden har +1år på bagen :)
vortex
06-04-2007, 04:21 PM
Den hopper jeg med på, det er super irriterende når der bliver revet op i gamle tråde
GhOstFaCE
06-04-2007, 04:29 PM
så tit sker det altså heller ikke...
jeg vil sige at arbejdet der skal i at implementere sådan et mod ikek er resultatet værd.
Skaery
06-04-2007, 07:42 PM
så tit sker det altså heller ikke...
^^ what he said.
Desuden er jeg modstander af låste tråde, hvis det ikke er fordi, der er blevet brudt en eller anden regel i den pågældende tråd.
VowOfSilence
06-04-2007, 07:48 PM
Det kunne måske også have noget at gøre med, at vi altid opfordrer folk til at søge? Så i stedet for at lave en ny tråd, skriver de bare i den, de har fundet, uden at se den er gammel
Desuden er jeg modstander af låste tråde, hvis det ikke er fordi, der er blevet brudt en eller anden regel i den pågældende tråd.
Ditto her, og jeg kan iøvrigt ikke se problemet. Hvis en person har en kommentar/spørgsmål relateret til en gammel tråd er det imho bedre at skrive i den gamle tråd end i en ny. Det gør det meget mere overskueligt når man skal finde noget igen på et senere tidspunkt, og man har det hele samlet på eet sted.
//michael
Skaery
06-05-2007, 01:42 AM
Ditto her, og jeg kan iøvrigt ikke se problemet. Hvis en person har en kommentar/spørgsmål relateret til en gammel tråd er det imho bedre at skrive i den gamle tråd end i en ny. Det gør det meget mere overskueligt når man skal finde noget igen på et senere tidspunkt, og man har det hele samlet på eet sted.
//michael
Nemlig. Helt enig! =)
Word, Tek!
Det er ikke noget vi har planer om at implementerer medmindre brugerpresset er stor nok.
Vi vil gerne holde forummet så "frit" som muligt.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.