PDA

Se fuld version : Football Manager 2007 !!

Tomasso-DK
05-16-2007, 12:04 AM
Hejsa forum håber at der er en der kan hjælpe mig . Jeg har for nyligt downloadet spillet Football Manager 2007 som en BIN- File , der har jeg brugt Daemon Tools til åbne filen og pakke den ud til en mappe, men mit daemon tools burde også kunne benyttes til at snyde computeren til at tro at jeg havde cd´en for at kunne spille spillet, men jeg har prøvet alle muligheder og får meldingen om at jeg skal indsætte cd´en. De to filer jeg har hentet ned er en BIN file og en CUE file, men den sidstenævnte fylder kun 1kb. og BIN filen fylder så de 592 mb. Jeg aner ikke hvad jeg gøre forkert. Jeg har jo pakket det rigtigt nok ud i en mappe men kan ikke åbne spillet !!

Please Help !!

Hilsen Tomasso

Guss
05-16-2007, 01:22 PM
Bare find/download en "no cd fix" til spillet.

MayorP
05-17-2007, 01:24 PM
det er fordi du skal finde en crack til spillet

Thomas_50
05-22-2007, 07:39 PM
Hej

Jeg har også installeret mit FM på den måde... Crack filen eksisterer rent faktisk i din download, men du kan ik se den i mappen du har downloadet. Jeg kan ik helt huske hvordan men mener du skal gå ind i funktionen "kør" og vælge drevet som Deamon Tools jo snyder computeren med, når du har åbnet drevet mener jeg du kan åbne en mappe der hedder "fm" der ligger crack filen, træk den ud på skrivebordet og du burde kunne køre spillet ;0)

Det er lang tid siden jeg installerede så kan ik helt huske det, men husker også jeg undrede mig, indtil jeg tilfældigvis fandt ud af det... Crack filen eksisterer...

En helt anden ting er at den crack ikke virker hvis du opdaterer spillet med patches, her må du på nettet og hente en ny og kompatibel crack fil...

Thomas

Harmster
05-23-2007, 08:28 AM
der er cracks til spillet her.
http://www.gameburnworld.com/gp/gamefixes/footballmanager2007.shtml