PDA

Se fuld version : Email til advokaten

mna
05-07-2007, 08:28 AM
Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at skrive en mail til advokaten på piratgruppen.
Jeg skriver til: advokaten[at]piratgruppen.org og erstatter [at] med et snabel A.

Desværre får jeg mailen retur med "Mail delivery failed, returning message to sender"
Er det en teknisk fejl, eller er det mig der laver en fejl?
Alternativt hvor kan jeg skrive hen i stedet, udover dette forum?

Double-G
05-07-2007, 03:47 PM
Der sker nøjagtigt det samme hvis man skriver til piraterne at piratgruppen.org, så det er formodentligt piratgruppens mailserver der er problemer med.

Klawz
05-07-2007, 05:37 PM
Advokatens mail er nedlagt, da vi ikke kunen afse ressourcer til at besvare konkrete sager. Hvis mailen fremgår af vores side, må I gerne sende mig en mail, så jeg kan fjerne den.

Piraterne[a]pirat... burde virke. Du kan evt. sende din mail til mig.

mna
05-10-2007, 06:42 AM
Hej Klawz

Tak for dit svar.
Jeg har nu sendt min mail til piraterne at pira.... og håber du vil kigge på den :)

Måden jeg fandt frem til den "gamle" adresse advokaten at pira... var fordi jeg kunne huske den fandtes, men dog var lidt i tvivl om det nu var advokat, eller advokaten og så fandt jeg følgende indlæg hvor du henviser til den
/forum/showthread.php?t=72739

Og så et dumt spørgsmål, er der nogen grund til at man ikke "må" skrive mailadresserne "korrekt"? For jeg har lagt mærke til at ingen gør det.

Klawz
05-10-2007, 08:21 AM
Grunden til at man skal undgå at skrive mailadresser korrekt er, at ellers kan spam-robotter finde adresserne. Når en robot finder f.eks. johan@antipirat.dk, så vil adressen indgå i robottens udsending af spam, og det vil folk generelt gerne undgå.

SRJ
05-10-2007, 02:15 PM
johan@antipirat.dk
lol!
Good one Klawz !

:-D:-D:-D

mna
05-11-2007, 09:46 AM
På den måde, smart smart!
Jeg får også mailen retur jeg sender til pirater at piratgrp.org :(

Klawz
05-12-2007, 09:19 AM
Du skal skrive til piraterNE[A]piratgruppen.org

@ SRJ: Thanx :-)

mna
05-17-2007, 07:08 AM
Det går stadig ikke :confused:

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

piraterne[at]piratgruppen.org

Jeg har sendt masser andre mails som er kommet frem, så afsendelse virker normalt fint.

/mna

Klawz
05-18-2007, 06:08 PM
Det er godt nok mærkeligt...

Prøv at sende til mig istedet

klawz@pi...

NBS
07-10-2007, 11:27 PM
Mailen advokaten[at]piratgruppen.*** stå stædig under Jura og sikkerhed i beskrivelsen af AntiPiratGruppen forumet.

Klawz
07-11-2007, 08:03 PM
Vi har nedlagt "advokaten" som mailadresse. Vores jurist har fået arbejde i Bruxelles, og det var i bund og grund ikke korrekt når vi tilbød "advokathjælp".

Henvendelser ang. APGs breve mv. skal istedet sendes til mig på klawz[at]piratgruppen.org