Se fuld version : Gammel Bearshare ?
affe23
05-02-2007, 10:37 AM
Kan kun finde den nye model ?
findes den gamle ikke den gamle er altså langt bedre. og hurtigere.
GhOstFaCE
05-02-2007, 11:10 AM
gnutella er gnutella
du kan ikke få flere søge resultater eller bedre hastigheder ved at bruge en speciel klient
fabbe69
05-02-2007, 04:58 PM
Tjek inde på bittorent sider, der kan du finde gamle versioner af bearshare som jeg selv klart foretrækker. Her kan du også hente pro versionen...
roadrunnah^
05-04-2007, 10:37 PM
gnutella er gnutella
du kan ikke få flere søge resultater eller bedre hastigheder ved at bruge en speciel klient
Kan du ikk bare STFU???
der er forskel på programmerne. Har da også haft problemer efter jeg har opdateret
Har det så været netværket der har været nede?? nååh nej!!
og JA, den nye bearshare sucker for hårdt, men det kan nogen åbenbart godt li'
ghostface, du er omfg lol
DaddZ
05-04-2007, 10:47 PM
Kan du ikk bare STFU???
der er forskel på programmerne. Har da også haft problemer efter jeg har opdateret
Tror du ikke du burde få et liv i stedet for at sidde der og skrive som en 12 årig Counter-Kiddie ? Manden hjælper det han kan. Hvis han tager fejl, kan du da påpege det på en ordentlig måde, i stedet for det der.
"Ghostface, du er omfg lol" = "Ghostface, du er oh my fucking god laughing out loud"
^^ Giver egentlig ikke synderlig meget mening.....
kredeeh
05-04-2007, 11:08 PM
Kan du ikk bare STFU???
Hvis vi skal snakke med det cs/wow sprog, så er det da dig som er "omg lol" :). tag det roligt knægt, Ghost forklarer dig jo bare at der ikke er nogen forskel mellem de nye og gamle clienter..
roadrunnah^
05-05-2007, 01:07 AM
Hvis vi skal snakke med det cs/wow sprog, så er det da dig som er "omg lol" :). tag det roligt knægt, Ghost forklarer dig jo bare at der ikke er nogen forskel mellem de nye og gamle clienter..
Så siger jeg, hvis i kan læse det andet, at der er forskel på nye og gamle versioner.
i de gamle versioner, var der måske ikke mange bugs (fejl, hvis i ikke forstår "kode-sprog")
og de nye versioner, kan der være opstået nye bugs, hvilke kan resultere i at søge funktionen er blevet dårligere/langsommere end i den gamle version.
Men glemte da lige linket fra den anden post... det skal jo ikk være helt offtopic, selvom nogen godt ka li det
http://www.oldversion.com/program.php?n=bearshare
kredeeh
05-05-2007, 08:47 AM
Altså søgefunktionen burgte da være blevet bedre i de nye versioner, men jeg skal ikke gøre mig klog på det, syns bare du var lidt for grov over for Ghost som jo faktisk ikke have sagt noget "dumt"
Harmster
05-06-2007, 10:43 AM
her der en masse forskellige versioner af bearshare her.
http://www.projectw.org/viewtopic.php?t=3826&postdays=0&postorder=asc&highlight=bearshare&start=650
håber det kan bruges
13GURU
05-11-2007, 07:14 PM
du kan downloade bearshare lite 5.2.5 her: http://www.oldversion.com/program.php?n=bearshare
DennisChance
07-17-2008, 11:12 AM
du kan downloade bearshare lite 5.2.5 her
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.