PDA

Se fuld version : Skal man være logget ind for at se indhold?

Sir_Tigerdyret
04-10-2007, 05:31 PM
Nu har jeg ikke fulgt med det sidste stykke tid, så hvis det har været oppe, så beklager jeg - men jeg kan ikke se indholdet af

"Anonym fildeling, IRC og Nyhedsgrupper (http://www.piratgruppen.org/forum/forumdisplay.php?f=257) " -> "Nyhedsgrupper (http://www.piratgruppen.org/forum/forumdisplay.php?f=216) ", men mindre jeg er logget ind ????

Er det med vilje eller en fejl?

Ellers smukt nyt design i har fået lavet ... 8) 8-)

Guss
04-10-2007, 05:43 PM
det virker som en fejl. Man kan nemlig også trykke på sidste meddelelse.

GhOstFaCE
04-10-2007, 06:57 PM
jeg kan ikke se dem når jeg er logget ind, jeg troede faktisk de var blevet fjernet.
Men glad for at høre de ikke er.

Guss
04-10-2007, 07:49 PM
jeg kan ikke se dem når jeg er logget ind, jeg troede faktisk de var blevet fjernet.
Men glad for at høre de ikke er.

hmm, det virker faktisk mærkligt. jeg kan nemlig heller ikke se dem når jeg er logget ind? men som sagt kan man godt klikke på "Sidste meddelelse" knappen, og se det ene emne.

GhOstFaCE
04-10-2007, 07:55 PM
jo de er der godt nok nu, jeg lavede en total refresh af siden og så dukkede de op

Guss
04-10-2007, 08:23 PM
jo de er der godt nok nu, jeg lavede en total refresh af siden og så dukkede de op

mærkeligt. jeg kan stadig ikke se dem.

Sir_Tigerdyret
04-10-2007, 08:54 PM
mærkeligt. jeg kan stadig ikke se dem.

Når du er logget ind eller når du ikke er logget ind?

Hvad er forskellen mellem refresh og total refresh ... eller er en web 2.0 udtalelse

Guss
04-10-2007, 09:15 PM
Når du er logget ind eller når du ikke er logget ind?

Både når jeg er/ikker er logget ind. Kan du da se dem når du er logget ind?

Sir_Tigerdyret
04-10-2007, 09:18 PM
Ja helt uden problemer ... :wink: (bruge EI 7.0)

Guss
04-10-2007, 09:39 PM
Ja helt uden problemer ... :wink: (bruge EI 7.0)
ok, jeg har prøvet med firefox og med IE 6, og der virker det ikke. Mærkeligt.
Men så må jeg vel bare prøve at hente IE 7.0

Sir_Tigerdyret
04-10-2007, 09:46 PM
Jeg nægter at tro at det skulle hjælpe ... i så fald synes jeg vi skal overvejer om vi ikke skulle finde og banke Pest ... :shock: ... og nej jeg kunne ikke finde på at banke ham ... i hvert fald ikke ret meget. :wink:

Guss
04-10-2007, 09:50 PM
Jeg nægter at tro at det skulle hjælpe ... i så fald synes jeg vi skal overvejer om vi ikke skulle finde og banke Pest ... :shock: ... og nej jeg kunne ikke finde på at banke ham ... i hvert fald ikke ret meget. :wink:
Jeg holder, du slår? :)
ej, vi må vel bare håbe fejlen snart bliver rettet så.

Sir_Tigerdyret
04-10-2007, 11:50 PM
Jeg holder, du slår? :)
ej, vi må vel bare håbe fejlen snart bliver rettet så.

Hmm ... vi har brug for en mere ... som skal tage tid ... så vi stopper før der er gået 2 minutter og det derved kan blive sigtet for grov vold.

tek
04-11-2007, 11:21 AM
Er det ikke bare fordi den normalt kun viser indlæggene fra de sidste par dage? Og der har af gode grunde ikke været mange indlæg i den sidste måneds tid...

Hvis jeg vælger at se indlæggene siden starten dukker der i hvert fald en masse op.

//michael

Sir_Tigerdyret
04-11-2007, 11:48 AM
Det kan ikke afvises, men problemet for mig og hvisnok også ghost er der kun når jeg ikke er logget ind ... hvorved det skulle være et settings i "default" user ... hvilket umiddelbart er upraktisk.