Se fuld version : Hurra!
funnyfyr
04-03-2007, 04:14 PM
Endelig det vi alle har ventet på.. PG er back and running ! Tillykke til admins og alle os brugerer!!!
Skidegodt!
Endelig det vi alle har ventet på.. PG er back and running ! Tillykke til admins og alle os brugerer!!!
Skidegodt!
Øh nej, det virker faktisk ikke særlig godt fx "nye meddelelser" giver "database error", og da det tilsyneladende tager det meste af 2 mdr at lave et nyt stylesheet tør jeg slet ikke tænke på hvor længe det tager at fixe en database :-x
Øh nej, det virker faktisk ikke særlig godt fx "nye meddelelser" giver "database error", og da det tilsyneladende tager det meste af 2 mdr at lave et nyt stylesheet tør jeg slet ikke tænke på hvor længe det tager at fixe en database :-x
Tak fordi du delte det med os. Det er klart at dit dybe indblik i sitationen giver dig de perfekte grundlag til at komme med sådan en kommentar.
*update*
Iøvrigt tog det ca. 4 minutter fra jeg læste om problemet til det var fikset.
LoveWarez
04-03-2007, 05:00 PM
Lige gyldigt hvad, så er jeg sikker på, at Piratgruppen har haft en god grund til at være nede så længe.
Hellere sent end aldrig! ;)
PelleDK
04-03-2007, 05:16 PM
Jeg er også bare glad for at sitet køre igen, jeg er sikker på at de små fejl der dukker op, vil blive rettet med tiden.
Lækkert design siden har fået.
cleansation
04-03-2007, 08:41 PM
Ja jeg er nu også bare glad for siden endelig er oppe og køre igen, og så ser den jo heller ikke så dårlig ud. :)
Unknown
04-03-2007, 08:43 PM
ja det er rigtig dejligt at siden er kommet op igen, og desuden et rigtig fint layout
Wingless Angel
04-03-2007, 09:10 PM
Jeg var ved at blive nervøs for, at Piratgruppen måske var blevet opkøbt af en fjendtelig virksomhed, og lagt på køl...
Virkelig godt at se vi er back in buissness:)
Spagnum
04-03-2007, 10:05 PM
Yes jeg var også ved at være helt bange for at PG ikke kom op og køre igen. Men Super at det er back on track!
Skaery
04-03-2007, 11:29 PM
Jeg var ved at blive nervøs for, at Piratgruppen måske var blevet opkøbt af en fjendtelig virksomhed, og lagt på køl...
Virkelig godt at se vi er back in buissness:)
Måske er det faktisk nogen fra APG, som styrer siden nu ;-)
Nej, seriøst, fedt at se så mange gamle kendte 'ansigter' (eller nicks) =)
Ville blive svært for APG at blive hosted hos thepiratebay tror i ikke?
ping piratgruppen.org
ping piratbyran.org
Er vi APG er svenskerne det vist også-
GoticaDK
04-04-2007, 12:05 AM
Ja det er dejligt at siden er oppe igen.
Ja det er dejligt at siden er oppe igen.
der står lidt om det i nyheden på forsiden.
(http://piratgruppen.org/spip.php?article800)
Tha Freak
04-04-2007, 11:12 PM
Ja det er famende lækkert at i er tilbage igen :D... Nu ved jeg igen hvad jeg skal bruge min fredag og lørdag aftener på ;)... hehe
iShare
04-05-2007, 03:38 AM
Top dollar! :D
girafhals
04-05-2007, 10:03 AM
Lige gyldigt hvad, så er jeg sikker på, at Piratgruppen har haft en god grund til at være nede så længe.
Hellere sent end aldrig! ;)
Som jeg forstår på det så var de nede så længe pga. der skulle laves et helt nyt design og ikke ville smide det gamle op :confused:
Anyways - ja - det er godt med PG igen.
Som jeg forstår på det så var de nede så længe pga. der skulle laves et helt nyt design og ikke ville smide det gamle op :confused:
Anyways - ja - det er godt med PG igen.
Beklager Girafhals. Du kunne ikke tage mere fejl.
Copy/Paste
04-05-2007, 07:42 PM
Grunden til at vi har været nede er at den maskine vi blev hostet på blev genstand for en juridisk strid imellem dens ejer og hans arbejdsgiver. Det førte til at vores data var konfiskeret i halvanden måned af arbejdsgiveren. Forhandlingen om at få vores data var meget langvarig da vi først ikke fik noget svar, bagefter fik et uklart svar, så slet ikke noget svar igen...osv. osv. Muligheden var også at tage den i retten, men da det tager op mod et år ville det være fuldstændigt ubrugeligt, også selv om vi vandt sagen. Tilsidst lykkedes det og vi fik de lidt over 10 gb som sitet fylder tilbage, uploadet det til den nye server, rettede de problemer vi kunne finde: Og her har i os så.
Det nye design har været undervejs i et stykke tid. Vi brugte bare den tid hvor vi alligevel skulle vente på at vi fik fat i vores data til at lave det færdigt, så vi kunne lancere det simultant.
Vi havde forresten en backup...men den crashede stort set samtidigt med at vi mistede dataen... Fedt nok...
Anyway. Det er sgu ikke fordi at vi vil skjule noget overfor vores brugere, der er ingen der har været mere kede af at være væk end os. Nu er vi tilbage, og agter stadig at give APG og IFPI kamp til stregen!
Sebastian Gjerding, Piratgruppen.org
Word out.. !
Super C/P - bedre forklaring kan man ikke forlange!
Super C/P - bedre forklaring kan man ikke forlange!
Enig, det var rart at få hele historien!
//michael
jerryus
04-07-2007, 10:37 PM
Godt at være tilbage! Det var uheldigt at siden gik ned, men lad os nu se fremad :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.