PDA

Se fuld version : Bearshare 5.3.0 Hacked

GuffeDK
02-12-2007, 04:55 PM
Er der nogen der har erfaring med denne
http://rapidshare.com/files/13785699/BearShare_Pro_5.3.0.0_.exe
version af bearshare? så vidt jeg kan se er det en hacket udgave er den bedre eller dårligere og er den sikker?

Kimovitzh
02-14-2007, 11:17 PM
Bear er noget lort... ville ALDRIG indstallere det på min com..

lars-allan
02-15-2007, 12:11 PM
Bear er noget lort... ville ALDRIG indstallere det på min com..

det er noget af det bedste der findes til musik (:

har ingen erfaringer med program versionen du omtaler, men hvis jeg var dig ville jeg forsøge at finde Lite versionen af bearshare, selvom det måske kan være svært, da jeg ikke mener den er tilgængelig længere. der er i hvert fald ikke virus i.

netbug
04-03-2007, 11:28 PM
Nogle gange skal man passe på med sådanne .exe's fra warez sites.
Mange gange indeholder de keyloggere, og det er ikke hvergang at ens AV opdager det.
Har nemlig testet med et program hvor man kunne lave en keylogger forholdsvis undetectable :)

Nexboy
04-04-2007, 10:47 AM
det er noget af det bedste der findes til musik (:

har ingen erfaringer med program versionen du omtaler, men hvis jeg var dig ville jeg forsøge at finde Lite versionen af bearshare, selvom det måske kan være svært, da jeg ikke mener den er tilgængelig længere. der er i hvert fald ikke virus i.

Gnutella netværketet (bearshare limewire) er god til at hente musik med MEEEEEEN det er så meget fyldt med virus at man skulle tro at det var løgn 5 ud af 10 gange får jeg virus fra f.eks bearshare derfor har jeg slettet programmet så fik jeg limewire der kom virus mindre gange så slettede jeg os det nu henter jeg bare musik fra thepiratebay f.eks eller oink

Tha Freak
04-04-2007, 11:06 PM
Gnutella netværketet (bearshare limewire) er god til at hente musik med MEEEEEEN det er så meget fyldt med virus at man skulle tro at det var løgn 5 ud af 10 gange får jeg virus fra f.eks bearshare derfor har jeg slettet programmet så fik jeg limewire der kom virus mindre gange så slettede jeg os det nu henter jeg bare musik fra thepiratebay f.eks eller oink

Lyder godt nok meget meget mærkeligt :S for det er de samme filer som du kan finde på Limewire som det er på Bearshare... Men jo man skal tænke sig om hvad man henter... Bruger selv bearshare lite til at hente musik og ikke andet, og har derfor været heldig ikke at få noget virus, adware osv ind på min computer

iShare
04-05-2007, 03:45 AM
...fra thepiratebay f.eks eller oink

Du så 1337 Nexboy :)

Paaskehare
04-05-2007, 03:53 AM
Du så 1337 Nexboy :)
helt sikkert :D

girafhals
04-05-2007, 09:59 AM
Måske du skulle tage højde for hvor meget sangen fylder?
Det er en god ting der er i Bearshare. Hvis der står ex 23,345 så er det nok ikke den du leder efter!!
Læg også godt mærke til titlerne! Hvis du ex: søger på Carnival - Not Over Yet (lige den eneste title der kom i mit hoved) og den finder én på 23,456 og den hedder Ornyskovs carnival - 786joverPr0hn

Så er det IKKE den du leder efter.

Zero Cool
04-05-2007, 09:03 PM
Foretrækker da godt nok RapidShare istedet for det usikre BT!

the-black-pirat
04-06-2007, 12:08 AM
Jeg vil give giraffen ret!

Man skal bare lige kigge på title og størrelse! :P

OnDsKaBeN
04-17-2007, 05:34 PM
Vil helt klart sige at hvis man er bare lidt forsigtig som det allerede er nævnt kan man nemt bruge gnutella netværket men vil til hver en tid foretrække LimeWire frem for BearShare og det er sådan set kun af en grund og det er at BearShare indeholder Spyware har ikke selv kunnet forstå det men med utallige søgener med flere forskellige anti-spyware og anti-virus programmer har de alle fundet noget ved BearShare har bla. søgt med Spyware Doctor Mcafee Enterprise osv. Så gnutella netværket er et fedt netværk men sørg for at bruge et program der er helt clean til at downloade der fra!

- OnDsKaBeN

BigD
04-17-2007, 09:37 PM
Det skal lige siges, at selvom du bruger BearShare pro, så er der stadig spyware med ;) Selvom (som jeg husker) der står på deres hjemmeside at der ikke er, fandt hvertfald noget på en af mine venners com da jeg scanede den med Spyware Doctor.

Lige for tiden bruger jeg FrostWire - noget af det samme som LimeWire, skulle bare være bedre?

girafhals
04-18-2007, 07:27 PM
Jeg gentager mig selv mht til Bearshare lite:
Har aldrig stødt på et styks spyware der. Måske jeg er heldig. Men har skannet med flere forskellige anitspyware progs, og de finder indet fra bearshare.