Se fuld version : Limewire stort set død
Jeg har kørt med Limewire i et godt stykke tid, men syntes til sidst ikke den kunne finde ret meget. Jeg fjernede programmet og installerede den nyeste et par dage efter. Jeg har stort set ikke kunne finde noget som helst efter jeg installerede den igen. Udover en enkelt eller to søgninger, hvor der dukkede 2-3 resultater frem. Er der noget jeg kan gøre, så der kommer lidt flere hits?
På forhånd tak!
GhOstFaCE
02-09-2007, 04:27 AM
gnutella er ikke død. Jeg har ikke forstand på limewire og dets settings men jeg kan forsikre dig om at gnutella generelt ikke har nogle problemer med brugere og dertil shared filer :)
Hej
Måske du skulle prøve frostwire istedet for? Det er det samme som limewire, bare at Alle får Proversionen Gratis, uden tilmelding.. Så den er klar for det de kalder superCharged
GhOstFaCE
02-10-2007, 01:27 AM
gnutella er gnutella. Jeg kan ikke se hvordan at skifte til en anden klient skal give ham "mere" adgang til netværket.
Lad være med at tro på deres bullshit om bedre søgninger og hastigheder. Programmet er det samme og det er endda opensource så alle kan kigge med og ændre hvis de vil. Der er ikke en "limit search and speed" setting i gratis versionens kode.
Nikolajdid
05-22-2007, 10:12 AM
Altså jeg har nu kørt med Limewire pro i langtid men jeg henter så kun musik med det, alt det andet tager for langtid med det program men jeg får da en masseeee søge resultatere....
Altså jeg har nu kørt med Limewire pro i langtid men jeg henter så kun musik med det, alt det andet tager for langtid med det program men jeg får da en masseeee søge resultatere....
Det tager ikke lang tid pga programmet, men pga din internet forbindelse.
Jeg er enig i at man ikke finder lige så meget på søgningerne mere. Jeg finder i hvert fald lang mindre end jeg gjorde for 2 år siden.
Nikolajdid
05-22-2007, 10:24 PM
Det tager ikke lang tid pga programmet, men pga din internet forbindelse.
Jeg har 4 Mbit i download og jeg henter med en speed på 453 kb/s... Det er jeg ALdrig kommet op på i Limewire med en film og derfor henter jeg kun musik med det... Det kan jo bare være fordi dem som seeder ikke kan seede med mere speed...
et kan jo bare være fordi dem som seeder ikke kan seede med mere speed...
Helt rigtigt. Så er det derfor. Men ikke programmet :)
Nikolajdid
05-23-2007, 08:41 PM
Helt rigtigt. Så er det derfor. Men ikke programmet :)
Rigtig men så er det jo stadig et program hvor speeden er lav :P
felix00
08-04-2007, 10:26 AM
gnutella er gnutella. Jeg kan ikke se hvordan at skifte til en anden klient skal give ham "mere" adgang til netværket.
.
Dvs. der burde ikke være forskel på antallet af søgeresultater hvadenten man bruger bearshare eller limewire?
GhOstFaCE
08-04-2007, 05:27 PM
ikke med mindre udviklerne har fiflet så der i deres version er en begrænsning på antallet af searches eller lign.
limewire henter fra bearshare og omvendt så hvorfor skulle der være forskel?
Du skulle prøve shareaza
http://shareaza.trillinux.org/builds/
mhras1982
10-10-2007, 10:14 PM
Du skulle prøve shareaza
http://shareaza.trillinux.org/builds/
Hey...
jeg er ret ny inden for det her Limewire...
Mit spørgsmål er så:
Når jeg søger efter størrere filer, så som spil, hvorfor jeg så kun små "hits"? De er ikke meget større end 6 MB....det er måske ikke mulig at finde så store filer igennem dette program?
på forhånd tak
Når jeg søger efter størrere filer, så som spil, hvorfor jeg så kun små "hits"? De er ikke meget større end 6 MB....det er måske ikke mulig at finde så store filer igennem dette program?
Ork jo; men gnutella netværket stinker og det går død-langsomt. Brug hellere torrent til den slags. De små filer er alskens former for bad-ware. Lad for alt i verden være med at hente dem.
mhras1982
10-13-2007, 09:23 AM
Ork jo; men gnutella netværket stinker og det går død-langsomt. Brug hellere torrent til den slags. De små filer er alskens former for bad-ware. Lad for alt i verden være med at hente dem.
Tak for info!
Limewire slettet:grin:
Leder iøvrigt efter Soldier Of Fortune 2, håber det kan findes med Torrent.
Go weekend
xschnitzel
09-28-2008, 01:24 PM
er det måske fordi du slet ikke deler noget selv? så bliver du jo låst af nogle brugere?
er det måske fordi du slet ikke deler noget selv? så bliver du jo låst af nogle brugere?
Tråden er et år gammel, så jeg tror ikke tråden er aktuel mere :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.