PDA

Se fuld version : Problemer med DC++

tumling
02-07-2007, 10:03 PM
Kan ikke finde nogle hubs længere. Det er sket efter at jeg fik en ny trådløs router...
Nogen der kan have en forklaring.

Router Dlink DI-524

Madsls
02-08-2007, 03:42 PM
Vil nok råde dig at pas på med at bruge DC++ det er den letteste vej at blive taget fra. Så pas heller på ;)

tumling
02-09-2007, 02:36 PM
Okay, havde hørt noget andet. Men det er super let at bruge og umiddelbart den eneste som jeg har kunne udnytte min hastighed på 10/10 mbit. Men har du et bedre alternativ??

Kenci
04-16-2007, 10:55 AM
Okay, havde hørt noget andet. Men det er super let at bruge og umiddelbart den eneste som jeg har kunne udnytte min hastighed på 10/10 mbit. Men har du et bedre alternativ??

Ja Bittorent .. Men jeg har det samme problem, efter jeg fik trådløst kunne jeg heller ikke søge eller downloade derfra :S .. Så måske er de noget med at man har trådløst

kredeeh
04-16-2007, 11:35 AM
Der er altså mange der tror at Bittorrent er mere sikkert end DC++ , men det er det ikke .. begge netværker er P2P, og bittorrent er lige så usikkert som DC++ .. Usenet er godt.

Kenci
04-16-2007, 12:07 PM
På dc++ skal man bare dele spil og serier, så længe det ikke er film "kan du ikke blive taget"

GhOstFaCE
04-16-2007, 12:34 PM
indlægget ligger det forkerte sted. Det har intet med soulseek eller kazaa at gøre.

Altid Dreng
05-03-2007, 09:45 AM
Der er altså mange der tror at Bittorrent er mere sikkert end DC++ , men det er det ikke .. begge netværker er P2P, og bittorrent er lige så usikkert som DC++ .. Usenet er godt.

Der vil jeg så modsige dig en smule.
Det typiske med DirectConnect er at du henter og deler fra samme mappe, dvs. har en bruger hentet 1000mp3'er, er de alle tilgængelige via brugerens share mappe. Hvorimod med torrents, jamen der deler du ikke hele mapper af gangen, kun det du decideret ligger op. Du har mere kontrol over hvad du deler med bittorrent, og på den måde er risiko'en mindre for at blive snuppet.

En uerfaren P2P bruger kan for så vidt godt finde ud af at bruge directconnect, og derfor er der større usikkerhed ved ham, fordi han muligvis ikke er klar over hvad han deler, hvorimod ved BT skal du selv gøre en god indsats i form af at lave torrent, rare filerne, NFO, SFV også før du overhovedet får lov til at dele tingene.

Når det så er sagt, ja så er det lige usikkert hvis du bevidst deler på både DC netværket og BT. Begge steder er din IP så let at opsnappe at det er til at grine af.

GhOstFaCE
05-03-2007, 10:02 AM
Så er det da heller ikke mere sikkert at bruge BT end DC når du er lige snlig begge steder.
Der kan måske tales om at være et mere oplagt mål men det har intet med sikkerheden at gøre.