Se fuld version : Køb/salg/bytte forum?
TwoZero
02-07-2007, 08:51 PM
Som titlen siger, hvorfor så ikke oprette et forum under 'diverse', hvor man kan købe, sælge og bytte? Det skal naturligvis ikke (mis)bruges til at udveksle piratkopier, men ellers 'alt'...
det er faktisk en god ide.
Unknown
02-07-2007, 09:10 PM
fantastisk idé..
GhOstFaCE
02-07-2007, 09:29 PM
jeg kan lige se medie dækningen når de "upartiske" journalister ser et forum hvor pirater sælge og køber ting. Det kan hurtigt drejes til noget træls.
Jeg er meget imod det.
TwoZero
02-07-2007, 11:42 PM
jeg kan lige se medie dækningen når de "upartiske" journalister ser et forum hvor pirater sælge og køber ting. Det kan hurtigt drejes til noget træls.
Der er da ellers nok at tage fat på allerede.. Kan ærlig talt ikke se, et køb/salg forum skulle ændre noget ved PG's image, hvis blot man kører en konsekvent linie (Lukning/slettelse af tråde og profil samt evt. ban ved gentagelser) overfor eventuelle købere/sælgere af piratware...
GhOstFaCE
02-08-2007, 12:02 AM
Lige meget hvad der bliver gjort så kan det spinnes i en uheldig retning af medierne.
De skriver måske ikke direkte der bliver solgt piratkopier der men det kan meget nemt smides i kontekst så det står indirekte.
"Et forum hvor piratkopister deler erfarringer og råd om warez, samt facilitere køb og salg"
jeg er ikke journalist eller nogen spindoktor men selv mine begrænsede evner kunne på et par timer skrive en artikel der ikke idneholder usandheder men som spinner sådan en forum kategori til at få læseren til at tro der bliver solgt warez der.
Fuldstændig lige meget hvad det reelt er da 90% af aldrig vil gå ind og tjekke, de vil tilgengæld bringe det op næste gang de diskutere copyright og pirat med nogen.
det vil IKKE have en gavnlig virkning på et i forvejen tilspidset emne.
TwoZero
02-08-2007, 10:18 AM
Lige meget hvad der bliver gjort så kan det spinnes i en uheldig retning af medierne.
(...)
"Et forum hvor piratkopister deler erfarringer og råd om warez, samt facilitere køb og salg"
Du siger det jo selv - ALT kan spinnes! Dit eksempel kunne forøvrigt allerede fint gå på off-topic forummet, hvor der fra tid til anden dukker en sælger/køber op (mig selv inklusiv).
Med al respekt, så behøver jeg ikke se genfærd alle vegne for, at få en indholdsrig hverdag...
EDIT: Lad os få flere synspunkter på banen - gerne fra staff :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.