Se fuld version : Dette site og copyright?
D1 woo
01-29-2007, 03:40 PM
Hva er det ok hvis man låner kode fra dette site?
D1:-D
Hva er det ok hvis man låner kode fra dette site?
D1:-D
Hvad??????
Det er et vBulletin forum, med et mod.
Og et opensource CMS, så ingen grund til at stjæle kode - det er tilgængeligt (vBulletin koster dog, og PG har betalt)
Hvis det derimod er indholdet du vil nuppe, tjae, det er god stil at spørge først.. Men ingen der direkte forhindrer dig..
D1 woo
01-29-2007, 04:01 PM
Jo jeg tænkte jo at der nogle fede features på sitet og dem kunne jeg da lige snuppe og lægge over på mit site. Feks. kunne det være fedt at kopiere forum håndteringen og look and feel. Hvad er jeres holdning til det?
D1 woo
D1 woo
01-29-2007, 04:02 PM
Tak SRJ, det vil jeg gå videre med
Klawz
01-29-2007, 04:31 PM
@D1 Woo
Fyr den af - lav et link til os, hvis du er et godt menneske :-)
D1 woo
01-30-2007, 11:25 AM
Sure thing, skal nok hvis jeg da kommer så langt. Jeg er lidt noob til det der web programmering. Er mere en applikations programmør. Jeg syntes bare jeres interface er fedt og ville lige give håndtegn og høre om det måtte replikeres ;-)
D1 woo
Copy/Paste
01-30-2007, 11:00 PM
rip, mix, mash, burn.. alt hvad du lyster :)
partyalarm
02-05-2007, 08:06 PM
Du kan jo ikke bare kopier hjemmesidens kildekode. I den står alt PHP jo ikke! ;)
GhOstFaCE
02-05-2007, 09:56 PM
skulle meget gerne intet php kode stå :) ingen browser kan forstå det.
men hvis du kontakter staff kan du helt sikkert få en kopi.
Skaery
02-05-2007, 10:43 PM
skulle meget gerne intet php kode stå :) ingen browser kan forstå det.
men hvis du kontakter staff kan du helt sikkert få en kopi.
En kopi af vBulletin? Sikker?
GhOstFaCE
02-05-2007, 10:51 PM
En kopi af vBulletin? Sikker?
Self ikke vbulletin da de ikke har ret til at redistribuere det. Men CMS systemet har folk før fået koden til.
maxus
03-24-2008, 01:20 PM
Hvordan Brænder Jeg En Dvd
:-):-):-)
kig i piratgruppens wiki :D
Hvordan Brænder Jeg En Dvd
:-):-):-)
Køb en lighter
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
ReinholD
03-24-2008, 10:28 PM
Køb en lighter
:).....
Haha. faktisk en af de bedre jokes jeg har læst i dag :p
mogens
03-26-2008, 02:28 PM
brug neoburn ..
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.