Se fuld version : Piratshoppem : Ordre ikke modtaget
cleansation
12-11-2006, 01:57 PM
Hej PG.
Her den 1 bestilte jeg en hue fra piratshoppen, men har stadig ikke modtaget den, er det normals eller hvad selvom der står Leveringstiden er 2-10 dage. ?
Hej!
Jeg vil tro at det blot er juletravlheden der er skyld i at din hue ikke er nået frem endnu. Alle der bestiller får selvfølgelig deres ting - uden undtagelse.. :)
btw, huen er ret fed.. ;)
Vh
SRJ
Klawz
12-11-2006, 05:36 PM
Det er desværre ikke juletravlhedens skyld (endnu)! Det er snarere noget skoleeksamen eller lignende. Men derfor skal du da have din hue alligevel!
Send en pm til copypaste, så skynder han sig ned med din hue (håber jeg :-) ).
cleansation
12-12-2006, 05:05 PM
ok tak for svarene, har sendt en pm til copypaste, håber jeg får den før jul !
Btw undskyld for hvor jeg lagde tråden til at starte med var meget træt :D
girafhals
12-12-2006, 05:18 PM
Kan nu ikke se hvad der er i vejen med at poste den her. But correct me if im wrong.. Jeg er jo hjernbrainet dum. http://www.langkawi.dk/msn/msn%20(42).gif
Kan nu ikke se hvad der er i vejen med at poste den her. But correct me if im wrong.. Jeg er jo hjernbrainet dum. http://www.langkawi.dk/msn/msn%20(42).gif
Den lå heller ikke her til at starte med, jeg flyttede den fra "Antipiratgruppen" - forummet.. ;)
btw, helt i orden, det var min mindste kunst.. :)
KURTBEY
12-16-2006, 02:01 AM
DET ER SUPER GÅDT MEN JEG SØGER INVETATITONEN TIL SUPERTORRENT SIDE MEN JEG KAN IKKE SKAFFE NOGEN VIS I HAR EN [INVETATITONEN TIL SUPERTORRENT[
KAN I SÅ SENDE EN TIL MIN EMAIL BIRICIK@OFIR.DK
VowOfSilence
12-16-2006, 10:39 AM
DET ER SUPER GÅDT MEN JEG SØGER INVETATITONEN TIL SUPERTORRENT SIDE MEN JEG KAN IKKE SKAFFE NOGEN VIS I HAR EN [INVETATITONEN TIL SUPERTORRENT[
Hvis du er interesseret i en invitation, skal du kigge i invite traaden, som er her (http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=70480), men husk at laes reglerne foerst
RedBuhl®
12-16-2006, 12:04 PM
D'OH! MAN MÅ ALTSÅ GERNE BRUGE HOVEDET - BARE EN LILLE SMULE
cleansation
12-18-2006, 08:35 AM
Nu er jeg godt nok ved at blive sur, har stadig intet modtaget og bestilte for over 18 dage siden nu.
Har sendt en pm til copypaste men han svarer ikke.
Nu er jeg godt nok ved at blive sur, har stadig intet modtaget og bestilte for over 18 dage siden nu.
Har sendt en pm til copypaste men han svarer ikke.
Jeg vil gøre hvad jeg kan for at komme i kontakt med ham i løbet af i dag.
Har hans msn og email, så skulle der være lidt større chance for at fange ham.
På shoppens vegne vil jeg beklage.
cleansation
12-19-2006, 09:58 PM
Har fået snakket med copy paste og han vil sende den imorgen :)
Tak for den helt iorden support :)
clerk
12-22-2006, 08:47 AM
lol....
Anyway, giv manden hans hue, hvis han har betalt.
cleansation
12-29-2006, 03:47 PM
Mmm jeg sendte en pm med mine detaljer efter at være blevet konkaktet af copy paste den 12 dec og har stadig modtaget intet.
Det kan da ikke være post danmarks skyld igen som det var første gang ?! Lidt ærgeligt når man tænkert på den skulle have været under træet den 24.
Copy/Paste
12-31-2006, 11:09 AM
Du har fået PM. Der er nok sket den beklagelige fejl at der en der har modtaget en hue...og så har jeg sendt ham en hue til da jeg troede det var dig. Så en har fået to huer til ens pris...mens du ikke har fået nogen....
Flot Copypaste...Beklager mange gange. Svar på min PM, så skal jeg fluks sørge for at du får dine ting. Og undskyld mange gange.
cleansation
01-05-2007, 01:19 AM
Arh tak fik huen idag, nu beholder jeg den dog selv istedet for gave :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.