PDA

Se fuld version : Dårlig medie omtale

Anarkium
10-20-2006, 07:03 PM
Hej

faldt lige over de her artikler.
http://ekstrabladet.dk/flash/musik/article235556.ece
http://enyt.musikeren.dk/?id=190#aid4294

Ikke just god omtale omkring projektet.

Venlig hilsen
Anarkium

Nimwa2
10-20-2006, 07:51 PM
............................................................

SRJ
10-20-2006, 08:00 PM
det er jo EB de overdriver alt. Den anden har bare kopieret direkte fra EB
Nej, omvendt EB har kopieret fra Musikeren.

De har glemt at der faktisk bliver gjort opmærksom på at det er ulovligt at fildele filer man ikke har rettigheder til..

Ghostshell
10-20-2006, 09:40 PM
well..

helt dårligt er det vel heller ikke. Godt nok glemmer de at fortælle nogle ting, men er det ikke altid sådan?
Det gode. er at flere kommer til at høre om siden! ;)
ærgo. Flere kigger på siden!

Mollerz
10-20-2006, 11:02 PM
Som nogen siger:
"Negativ respons er bedre end slet ingen respons". :)

Install_Wizard2.0
10-21-2006, 03:46 PM
Jeg kan slet ikke se det negative i EBs omtale? Den omtaler sagen som den er, og gør opmærksom på at en stor del af fildelingen er ulovlig, hvilket ingen af os jo kan benægte, selvom det ikke burde være sådan.

Flasher
10-21-2006, 09:06 PM
Jeg kan slet ikke se det negative i EBs omtale? Den omtaler sagen som den er, og gør opmærksom på at en stor del af fildelingen er ulovlig, hvilket ingen af os jo kan benægte, selvom det ikke burde være sådan.

Man behøver ikke at læse længere end overskriften før der kommer noget negativt. "Piratgruppen lokker børn til lovbrud". Det gør piratgruppen jo ikke. På www.icopy.dk bliver der gjort opmærksom på, at man bør kontakte kulturministeriet, hvis man er i tvivl om hvorvidt det downloadede er copyrightbeskyttet, og at man derefter skal slette det. Jeg er enig i, at det trods alt er bedre med negativ omtale, end ingen omtale.

PirateMeter
10-28-2006, 12:18 AM
Sådan er betingelserne i et demokrati ;-) Vi "pirater" vil jo gerne ha' gang i debatten, og iCopy initiativet er én måde at gøre det på. Når det er sagt, så læg mærke til "the dark side of the force" og deres retorik - der er noget lusket ved os fildelere - APG og slæng er the good guyz i hendes majestæts (væmmelige) tjeneste - og de andre (os) er the bad bad pirates som bare skal nakkes. APG? er det en jysk forkortelse (A' Pisser på din Grav). De er så SURE :lol: Det er jo klart - de VED jo godt, at de ikke kan vinde kampen. I det mindste ikke uden at ændre hele samfundet i fascistisk retning, og det er der da INGEN der vil ... vel? ...??

Guss
10-28-2006, 12:34 AM
APG? er det en jysk forkortelse (A' Pisser på din Grav).
det får jeg til APPDG.
dårlig forkertelse :-)

PirateMeter
12-14-2006, 06:56 PM
det får jeg til APPDG.
dårlig forkertelse :-)Nåh ja, men jeg er da, i det mindste, rimelig til at stave :lol: