PDA

Se fuld version : Kan ikke downloade film!!

Gump
10-18-2006, 10:34 PM
Jeg bruger rigtig meget Limewire PRO. desværre har jeg haft det problem at jeg ikke kan downloade film. Der skal lige nævnes at førhen kunne jeg ikke se AVI film, men så downloadede jeg VLC og nu kører det som det skal. Men altså. Når jeg skal til at downloade en film, får jeg først at vide at jeg skal have flere ressourcer, dem downloader jeg og fortsætter. Det hele ender med at jeg får beskeden "Kunne ikke downloades" Det er virkelig frustrerende..! Jeg har prøvet Bittorrent men det går simpelthen for langsomt :p

Guss
10-19-2006, 01:09 AM
først at vide at jeg skal have flere ressourcer, dem downloader jeg og fortsætter. Det hele ender med at jeg får beskeden "Kunne ikke downloades"
er det med alle film du prøver at downloade, eller er det kun med en?

Gump
10-19-2006, 11:53 AM
er det med alle film du prøver at downloade, eller er det kun med en?

Det er med alle dem jeg har prøvet endnu. Hver gang jeg vil prøve at downloade en film, downloader jeg flere versioner, men for at vide at de alle, ikke kunne downloades...?

Guss
10-19-2006, 05:55 PM
prøv med programmet Bearshare (nærmest det sammen som limeware) og se om det så virker.

Harmster
10-19-2006, 10:40 PM
Jeg har prøvet Bittorrent men det går simpelthen for langsomt :p

sikker på at det ikke bare er fordi du ikke har instillet det ordenligt, for hos mig bruger utorrent min forbindelse fuldt ud hvis der er sedere til det.

Gump
10-20-2006, 11:35 AM
sikker på at det ikke bare er fordi du ikke har instillet det ordenligt, for hos mig bruger utorrent min forbindelse fuldt ud hvis der er sedere til det.

har lavet et indlæg om det. Er ved at finde ud af det =)

DHJ
10-21-2006, 11:52 PM
Jeg downloader gerne med 100-300kb's på BT