Se fuld version : hvorfor en god idé?
Nimwa2
10-17-2006, 07:17 PM
......................................................................................................................................................
Hvis man ikke engang har hørt om fildeling i dette århundrede bor man nok i et hul.
Ja, ganske sikkert. Men jeg har også hørt om folk der spiller golf, alligevel aner jeg ikke hvordan jeg gør ?
Get the point? :)
M.A.D
10-18-2006, 11:26 AM
@Nimwa2
Man skal jo lære at kravle, før man kan gå.
Hvis fildeling kun skulle have været for de computerkyndige, så skulle den aldrig have forladt scenen, og kommet ud til almindelige mennesker som os. Dårligt argument.
push_here
10-18-2006, 02:28 PM
Man skal jo starte på et tidspunkt :) ?
Kan da huske at da jeg startede for lang tid siden, var jeg kun en lille newb som ikke vidste en skid om ratio systemer osv, men er aldrig blevet banned på nogle sites pga af dårlig ratio, fordi jeg har lært det efterhånden :)
Nimwa2
10-18-2006, 06:45 PM
.......................................................................................................................................
fabbe69
10-18-2006, 07:12 PM
Jeg tror stærkt de lærer det.
Jeg ahr selv været en af dem, tag hvad jeg skal bruge og leave. Men det avr mest af alt frygt for at blive taget.
Jeg er nu gået meget mere interaktiv med i det hele og seeder hele natten. Dette er en udvikling jeg har formået efter jeg hørte om piratgruppen.org for snart 2år siden i aviserne. På denne side har jeg lært meget om ratio og det hele.
Tror godt folk kan tage sig sammen og give den lidt gas. Jeg har i hvert fald omvendt mange af mine venner til at seede mere. Nu er det jo mig der har lært dem det så føler jo også ansvar ved det :D
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.