Se fuld version : Klistermærker
Hej allesammen.
Jeg ville høre om der egentligt er nogen der har set de klistermærker der er blevet hængt op, eller om klistermærkeopsætternes arbejde er spildt?
Jeg har set et par stykker.
Spagnum
10-10-2006, 07:38 AM
Har desvære ikke set dem nogen steder, men har lige netop skrevet en mail og bedt om nogen jeg kan sætte op på min uddannelse insertion...
frolle
10-10-2006, 11:03 AM
Har desvære ikke set dem nogen steder, men har lige netop skrevet en mail og bedt om nogen jeg kan sætte op på min uddannelse insertion...
Hvad er mail adressen? Jeg kan ikke finde den :$ - er stadig lidt træt efter igår..
Spagnum
10-10-2006, 03:07 PM
tjaa på forsiden står der:
Mangler din skole eller dit lokalområde klistermærker? – Så send en mail til icopy(snabela)icopy.dk og du får nogle tilsendt.
Og foresten passer det ikke længere at jeg ikke har set klistermærkerne. Så et hænge på en lygtepæl på vej hjem af i dag... hvilket fik mig til at lyse op i et stor smil:-)
Jeg bor i kbh, og der har jeg ikke set nogle. Men jeg har også sendt en mail afsted om ikke de ville sende nogle, men jeg har godt nok ikke modtaget et svar.
Flasher
10-10-2006, 08:57 PM
Jeg har set en del, der hænger på Helsingør Gymnasium..
Tha Freak
10-11-2006, 08:16 AM
Har desværre heller ikke set nogen og er i odense være dag... Der er heller ikke nogen ud på HHX
Klawz
10-11-2006, 09:12 AM
Vi har modtaget mange henvendelser ang. klistermærker, og vi sender ud hurtigst muligt.
Det skal dog IKKE stoppe flere i at bestille klistermærker! Vi har mange, og de skal op
RedBuhl®
10-11-2006, 12:37 PM
I har ikke set nogen mærker endnu? Vent til jeg får mine mærker.. Muhaha.. Den kommer til at være på off. lokummer, lygtepæle, i busser, venteværelser - OVER ALT!!!! HAHA :devil:
EDiT: Jeg har lige fået mine klistermærker nu.. De er ret store.. Starter min aktion allerede i morgen - som forresten er min fødselsdag :) - jeg tager også et par klistermærker med til Paris. Udelukkende for sjov . hah . :P
God stil at sætte klistermærker op i Paris!
Tilykke med i morgen!
Mollerz
10-11-2006, 02:14 PM
God stil at sætte klistermærker op i Paris!
Tilykke med i morgen!
Jeg hiver en flok med til England og sætter op på atomkraftværket Sellarfield. :P
Spagnum
10-11-2006, 02:16 PM
Har også lige modtaget mine i dag! de skal nok komme til at pynte rundt omkring i århus!
Eskimo
10-11-2006, 02:25 PM
er der nogen der ved om man kan få flere .. har næsten brugt alle mine .. venne, farmilie,wc,lygtepæle, har fåret nogen så har næsten ikke flere tilbage .. mangle til alle skolen i grenaa
jerryus
10-11-2006, 03:08 PM
Har lige fået mine, så skal der fanme spammes klistermærker over hele mit gym og by :D
Install_Wizard2.0
10-11-2006, 04:19 PM
EDiT: Jeg har lige fået mine klistermærker nu.. De er ret store.. Starter min aktion allerede i morgen - som forresten er min fødselsdag :) - jeg tager også et par klistermærker med til Paris. Udelukkende for sjov . hah . :P
Så klistrer jeg Berlin til på søndag :D
Psilocybin
10-12-2006, 03:40 PM
Red Buhl, tillykke med fødselsdagen. Du må desuden have en god tur til Paris.
-
Jeg har også lige fået mine klistermærker, så jeg skal ud i byen med en ven i dag og hænge nogen op.
RedBuhl®
10-12-2006, 05:32 PM
Mange tak allesammen :)
Godt, at høre allesammen.. Husk at tage billeder fra Berlin, England etc.! Jeg vil faktisk også gerne have flere.. De bliver hurtigt brugt op - tror jeg...
decko
10-12-2006, 06:00 PM
Tillykke med dagen RedBuhl, fik også lige spottet et par klistermærker på HTX Frederiksberg i dag ;).
Edit: i øvrigt, ville det ikke være en idé at lægge klistermærkerne til download så folk selv kan printe flere ud og evt. selv lave andre formater.
Copy/Paste
10-12-2006, 06:40 PM
@ Decko:
Jo helt klart! Vi arbejder på sådanne løsninger. Vi har næsten ikke flere stickers tilbage! - har spredt 15.000 på to dage, og folk brokker sig endda over at de ikke får tilsendt nok! - jeg er mildt sagt overrasket, og glad over den aktivitetslyst som brugerne af siden/forummet har. Vi laver nok nye klistermærker engang i fremtiden igen, når vi har råd. Det er en dyr omgang at producere så mange, så vi venter lidt med det. Men indtil da, kommer der nogle til download, vi skal bare lige finde ud af det med formater osv.
/Sebastian - iCopy
Psilocybin
10-12-2006, 06:57 PM
Må man spørge, om hits'ene på siden er steget?
RedBuhl®
10-13-2006, 06:57 AM
Så burde budskabet være kommet ud i Frsund området, som har et stort opland af mange mindre byer! Jeg var ude i nat. Her er en lille beretning om min aftenvandring: :P
Blockbuster fik "Gratis Spil?" og "Gratis Film?". Jeg satte dem lige over sprækken, hvor man afl. film/spil efter lukketid.
Det lokale bibliotek fik "Gratis Bøger?". Det gjorde boghandleren ligeså!
Fona fik "Gratis Spil" og "Gratis Film?"
"Skiven" (lokal musik/film/spil-butik) fik "Gratis Film?" og "Gratis Musik?"
"Park Bio" - vores lokale biograf - fik en "Gratis Film?"
Desuden satte jeg to på stationen, to på min gamle skole (med ca. 650 elever), fire styks v. et busstopsted, som ligger nær gymnasiet. Jeg kravlede op på taget og satte den på den tavle, hvor man ser bustiderne. Dér bliver den i hvert fald ikke revet ned, og her bliver det set. Næsten halvdelen af gymnasiets elever kører fra det busstopsted! Jeg fik også sat nogle stykker op langs omkørselsvejen. Det skal lige siges, at omkring 10 000 kører på denne vej hvert døgn!
og sidst, men sandelig ikke mindst, også en hel del på det g ymnasium!
Alt for nu! Der kommer mere og mange billeder!
//RB®
-Piratos-
10-14-2006, 10:06 AM
Super lækkert initiativ!
Jeg synes det er flot Projekt!! Hatten af for det!
Men er hitsne steget på icopy.dk?
Kan i se hvor største delen lukker siden ned? Lige når de kommer ind?
Klawz
10-16-2006, 09:26 AM
Ang. hitsne på icopy.dk, så åbnede vi først siden i mandags, så hitsne er af gode grunde steget.
Dette er skrevet ud fra min hukommelse, men når der er gået lidt tid, vil jeg sender en lille evaluering ud til alle som sætter klistermærker op - lokke lokke. Information som bytte for aktivitetet :-)
De første par dage efter lanceringen fik siden omkring 4000 unikke besøg og havde godt 6000 sidevisninger. Dvs. at minimum 2000 mennesker kun kiggede på forsiden.
Det gode er, at de besøgende på de første par dage ikke er vores målgruppe. Målgruppen er folkskoleelever, og der går noget tid inden vi kan aflæse hvad der bliver vores "normale" antal besøgende".
Det kunne i den anledning være spændende at diskutere hvor mange daglige besøg/antal sidevisninger vi mener er en succes?
Lige nu kommer folk kun ind på side af tre årsager.
1) Andre som linker til siden
2) Mund til mund
3) Klistermærker
partyalarm
10-16-2006, 09:45 AM
Hvor lang tid går der før klistermærkerne ankommer? Jeg "bestillte" dem i tirsdags.
Copy/Paste
10-16-2006, 12:42 PM
Ja, du skulle gerne have dem imorgen. Min fejl, har glemt at sende nogle af brevene selvom de var klar i fredags.
Beklager
/Copypaste
partyalarm
10-16-2006, 07:07 PM
Super, skulle bare lige være sikker på jeg ikke var glemt
=)
Ghostshell
10-16-2006, 07:07 PM
Jeg har lige mailed efter nogle. Nøøj de kommer op overalt i odense og vordingborg! det helt sikkert!
og spicelt steder, hvor unge kan se dem :)
venter spændt :)
NicklasW
10-17-2006, 02:42 PM
Hey.
Jeg bestilte mine klistermærker i tirsdags eller onsdags, og har stadig ikke set skyggen af dem .. - Det er mig fra Præstø til jeres information :D
---merged posts---
Glem den forrige besked, jeg fik dem idag. De bliver hængt op idag eller imorgen - og billeder skal nok blive sendt ind ;)
fabbe69
10-18-2006, 05:01 PM
YES! en ordentlig stak. det bliver godt det her :P smider dem op i Slagelse og Sorø imorgen tidlig, efter arbejde :P
EDIT: jeg tror jeg gemmer nogle stykker når jeg skal til Østrig til vinter som skiguide. sender nogle billeder når de er oppe :P
cleansation
10-18-2006, 06:48 PM
Har lige modtaget en ordentlig stak klistermærker.
o0Gizmo0o
01-13-2007, 05:13 PM
Jeg vil godt vide om det stadig er tilgængeligt at få klistermærker?
Nu har jeg ikke lige kigget så grundigt efter en F.A.Q om klistermærkerne, betaler jeg for noget af det?
Hvad skal der stå i mailen udover adresse? :)
Bliver nødt til at spørge, der mangler en ordenlig omgang klistermærker i Hundested :)
o0Gizmo0o
01-15-2007, 11:30 PM
Nogen respons?
TheFallenAngel
11-07-2007, 10:28 PM
jeg kunne godt bruge nogle men icopy.dk ser du til at være nede :/
Plug&Play
02-23-2008, 12:38 PM
Edit: i øvrigt, ville det ikke være en idé at lægge klistermærkerne til download så folk selv kan printe flere ud og evt. selv lave andre formater.
Det ville være super fedt hvis der var nogle der gjorde det !.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.