Se fuld version : iCopy
Jeg må sige at det projekt ser meget lovende ud.
Det er godt at se der bliver sat fokus på at kultur skal være gratis.
Der er mange der har det indtryk at man skal være super-klog for at fildele, men det kommer det her projekt med garanti til at lave om på.
Flot arbejde!
SpacePirate
10-09-2006, 02:27 PM
Jeg er fuldstændig enig, og jeg blev ganske glad da jeg så den fine newspost på forsiden--fantastisk initiativ :)
Kralle
10-09-2006, 02:43 PM
Jeg må sige at det projekt ser meget lovende ud.
Det er godt at se der bliver sat fokus på at kultur skal være gratis.
Der er mange der har det indtryk at man skal være super-klog for at fildele, men det kommer det her projekt med garanti til at lave om på.
Flot arbejde!
Hørt! Rigtig flot arbejde!
Mvh
Kralle the Pirate
Klawz
10-09-2006, 03:09 PM
Tak for de pæne ord.
Jeg håber at forummets brugere vil tage godt imod de nye (unge) folk som forhåbentligt kommer i løbet af de næste par måneder - efterhånden som klistermærkerne kommer op over hele landet.
I denne forbindelse vil jeg gerne opfordre alle som har tid og lyst, til at sætte klistermærker op. Kontakt icopy[at]icopy.dk for at få tilsendt klistermærker.
nightspydk
10-09-2006, 03:55 PM
Det er super godt. :)
Det er en kedelig tendens, at fildeling til en hvis grad er og alt for længe har været for en indspidst gruppe. Ordentlig fildeling vel at mærke.
Dejligt at bittorent efterhånden har gjort lidt op med det.
N00bpower. :D
GoticaDK
10-09-2006, 04:05 PM
Godt projekt, tror jeg vil skrive en mail så jeg kan få tilsendt nogle klistermærker.
Ja, som sagt, et rigtig godt projekt.
Psilocybin
10-09-2006, 05:36 PM
Jep. Endnu engang thumbs up for Piratgruppen.
Der skal nok være en del, undskyld mig, noobs derude, som finder fildeling for besværligt og "farligt", så lad os da håbe, at de får øjnene op.
Jeg har selv lige smidt en mail ang. klistermærker.
;)
Install_Wizard2.0
10-09-2006, 05:54 PM
Weee. jeg vil også sætte klistermærker op.
Super projekt :)
o0Gizmo0o
01-16-2007, 07:58 PM
Hvor lang tid gik der før i fik jeres klistermærker? Ville bare lige høre, har nemlig selv bestilt idag :)
Copy/Paste
01-16-2007, 10:38 PM
Der er ikke mere klistermærker. Desværre!
Når vi har penge til det, så trykker vi nok nye klistermærker som vi kan få spredt. Indtil da så glæd jer over dem der allerede hænger rundt omkring. :)
/Sebastian
xthepirate
12-17-2007, 10:04 PM
ja så blev det jul.. er piratgruppen gået helt i stå?
ja så blev det jul.. er piratgruppen gået helt i stå?
Nej
Hvor vil du hen med dette?
Nej
Hvor vil du hen med dette?
Måske er det en klage over icopy som stadig ikke virker?
hvad er egentlig status på den side? :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.