PDA

Se fuld version : Spørgsmål til shoppen

ReinholD
09-28-2006, 10:57 PM
Hej alle. :D

Min mor/mit kreditkort ;) er ikke helt så glad for at jeg køber noget i piratshoppen. det er ikke så meget det med piratlogoet eller noget, men hun stoler ikke på "jer". desværre. :S

så jeg tænkte at hvis jeg kunne få nogle af jer der har købt noget, til at skrive om jeres erfaring, så kan hun sikkert bliver overtalt. :) så det må i meget gerne.

noget andet. hvis nu man skal købe flere forskellige ting, skal man så lave flere forskellige bankoverførsler, eller hvad? er der noget smartere?

mange tak :)

vortex
09-29-2006, 09:38 PM
Din mor kan være helt rolig. De snyder dig ikke. Det er helt sikkert.

Guss
09-29-2006, 09:57 PM
ja. man kan vist også betale via paybal (tror jeg det hedder). og der skulle man vist være sikker på at en handel sker sikkert. men du kan jo lige selv læse om det.

SRJ
09-29-2006, 11:49 PM
Har handlet der - også før jeg blev sluset ind som mod.. ;)

Den er god nok, dine varer kommer frem når du har betalt :) Levering er som regel mellem 2-10 dage - afhængig af hvor travlt den frivillige pakker af dine varer har.. :D

RedBuhl®
10-06-2006, 09:02 AM
Jeg har ikke købt, men jeg ville ikke frygte noget! PG ville aldrig turde lave dobbelt transaktioner, så ville der ikke være nogen, der købte noget, og gad være aktive herinde.. Jeg ville i hvert fald ikke! Du(/din mor) kan være heeeelt rolig!

Stay calm mate 8-)

Køber du flere varer på een gang, så betaler du kun een gang - og får dine varer sendt på een gang! Det kan nok betale sig at købe, det man vil have, på een gang, så sparer du lidt kr., som du kan bruge til lidt andet :)

ReinholD
10-06-2006, 12:34 PM
Arh mange tak for svarene :D

nu må vi se hvad hende den gamle siger til det ;)