Se fuld version : Fagforening for musikere
roden
09-10-2006, 04:58 PM
Lad mig gøre det kort:
Hvilke fagforeninger findes der for musikere, og har de forskellige holdninger til 'pirateri'?
Pfh. tak :)
Klawz
09-10-2006, 05:05 PM
Dansk MusikerForbund og KODA er de mest oplagte.
Mht. deres holdning til pirateri, så er begge organisationer med i Anti-piratgruppen. Hvis du ønsker en uddybning på hvad AntiPiratgruppen er og hvad de gør, så download rapporten om musikbranchen på piratgruppen.org/rapporter - der er et bilag som beskriver APGs arbejde gennem tiden.
Hvis du ønsker en nærmere uddybning af DMF og KODAs holdninger, er det nok bedst at du kontakter dem selv.
roden
09-10-2006, 08:54 PM
Dansk MusikerForbund og KODA er de mest oplagte.
Mht. deres holdning til pirateri, så er begge organisationer med i Anti-piratgruppen.
Hej Klawz,
Mange tak for dit svar.
Jeg ville dog ønske, der fandtes en fagforening for musikere, der ikke var med i Anti-piratgruppen.
Jeg har det lidt sådan, at når Apg siger, de repræsenterer x antal musikere, så vil jeg helst ikke have, at de siger, at de repræsenterer mig.
Jeg må lige tænke over, hvad jeg så gør.
Klawz
09-10-2006, 10:10 PM
Mit råd er:
meld dig ind i den relevante fagforening og så skal du ellers brokke dig big time, over at de er med i APG. Skriv læserbreve, skriv interne breve, mød op på generalforsamlingen hvis du har tid.
Er selv medlem af KODA :-)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.