Se fuld version : Behov for flere RESSOURCER.
Andreas
09-10-2006, 12:17 PM
Hvad er det lige man gør hvis man var godt i gang med at hente en mega spil, i LimeWire, og så den siger dagen efter man tænder den igen.. Behov for flere Ressourcer.. Men jeg plejer at markere den og så tryk på genoptag... det virker da en gang i mellem.. men ellers ikke.. hvad så?
partyalarm
09-10-2006, 12:21 PM
Hvad er det lige man gør hvis man var godt i gang med at hente en mega spil, i LimeWire, og så den siger dagen efter man tænder den igen.. Behov for flere Ressourcer.. Men jeg plejer at markere den og så tryk på genoptag... det virker da en gang i mellem.. men ellers ikke.. hvad så?
Du skal SLET ikke download spil over limewire. Det er noget lort til store filer. Gå ind på www.piratebay.org istedet og brug et torrent program (bitcomet, utorrent osv.).
Andreas
09-10-2006, 02:01 PM
Hm.. er limewire så bedst til film og musik?
Andreas
09-10-2006, 02:38 PM
Der er bare noget ved bitcomet jeg ikke bryder mig om.. og det er alt det der "upload"..
og så har jeg kigget lidt på www.piratebay.org eller hvad den nu hed, og der er mange som ikke rigtigt gider at hente OVER 5-10 KB .. :evil:
en af mine venner bruger det og han har kun 1 mbits internet.. jeg har 2 mbits.. og han kan hente næsten hele tiden 100 kb.. og jeg bruger limewire fordi jeg synes den henter det jeg synes er tilpassende.. (100-600 kb/sek)
dr-evil
09-10-2006, 07:43 PM
den skriver du kan downloade så hurtigt, det passer slet ikke.Hvis du ikke er tilfreds med hastighederne på TPB så prøv og tilmelde dig en lukket tracker tjek her http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=724.
Gnutella klienter bruger jeg kun til musik og billeder kort sagt små filer :wink:
kredeeh
09-10-2006, 08:41 PM
Andreas ->
Du skal SLET ikke hente film & spil med limewire, det er virkelig så usikkert ..
Efter min mening skal man kun hente musik med limewire, og ikke dele noget (Så stopper ordet fildeling godt nok) :roll:
dr-evil
09-11-2006, 07:15 PM
Han kan vel godt hente spil med LV det crasher bare tit og sikkert.
han kan os sagens dele med LW han skal bare begræns det sårn han kun har 10-20 filer eller mindre i sin shared fold, jeg kan anbefalde og bruge BitTorents
til store filer her er lidt guides til det
http://piratgruppen.org/afsnit2.php3?id_rubrique=2#BitTorrent
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.