PDA

Se fuld version : Dommeranekendelse

Plexusrmx
07-19-2006, 11:41 AM
Hey.

Skal politiet ikke have dommerankendelse for at kigge i min scooterhjelm rum, og skal de ikke også have en for at kigge i min bil - Selvom de virker mistænksomme så skal de have en?

Hvad nu hvis APG kommer og besøger mig, og de har dommeanekendelse til at rensage mit hus, men så snart de skal kigge i min scooter, så skal de have en ny dommeanerkendelse - Eller hvad?

funnyfyr
07-19-2006, 12:47 PM
så vidt jeg ved: Hvis APG kommer hjem til dig, med en dommerkendelse til at konfiskere din pc og relateret udstyr, må de ikke så meget som røre noget andet.. Jeg mener faktisk at de kan blive smidt ud igen hvis de gør det.... skulle jeg mene.. er ingen ekspert

GhOstFaCE
07-19-2006, 12:48 PM
har vist ikke det store at gøre med vidensdeling

Plexusrmx
07-19-2006, 03:03 PM
har vist ikke det store at gøre med vidensdeling

Nej sorry :oops:

cielorosso
07-19-2006, 10:11 PM
Politiet kan undersøge din knallert i medfør af færdselslovens § 77.

/edit: ævl fjernet ;)

kristian
07-24-2006, 10:08 AM
Hvad angår APG så vil det fremgå af dommerkendelsen hvad fogeden er berettiget til at undersøge og evt. konfiskere.

Nej, det er ikke angivet på forhånd. Det er jo fogeden der træffer afgørelserne og foretager undersøgelsen. Undersøgelsen kan omfatte alt materiale, som må antages at være af betydning med henblik på at konstatere, om og i hvilket omfang krænkelser eller overtrædelser har fundet sted.

/kristian

cielorosso
07-24-2006, 05:35 PM
jep.. du har selvfølgelig ret. my bad.

tictac
08-17-2006, 02:22 PM
Tag og læs den igennem når de banker på, og hvis de gør noget som ikke står der, så smid dem ud!