PDA

Se fuld version : Piratgrupen Bootcamp

Noloxs
07-15-2006, 10:42 AM
Jeg snakkede fornylig med en af mine veninder fra Ohio og kom ind på emnet sommercamps. og så sagde mit hoved piratgruppen, forstil jeg en uge i sommerferien hvor pirater for hele norden samles et sted for at have en fed tid sammen og lære en masse fede ting...

det kunne ske man kunne skaffe penge fra sponsere rundt omkring og så tage penge for at være med og mad... det burde kunne få det til at køre rundt...

så kunne man have workshops hvor man kunne lære at downloade (for dem der ikke kan det)
workshops i at bruge Photoshop eller hvad man nu lige kommer på kunne være sjovt...

samt andre aktiviteter fodbold, svømme, fiske hvad stedet nu lige tilbyder.

Og så kunne vi indbyde alle lederne fra de forskellige piratgrupper til, samt man sikkert ville kunne finde nogle spændene mennesker til nogle fordrag.

det var lige den ide jeg kom på... lad mig høre hvad i synes!

yama
07-15-2006, 11:10 AM
Lyder fedt nok.....vil veninden også betale turen til USA? for alle pirater?.....så er jeg med.... :lol:

funnyfyr
07-15-2006, 11:22 AM
tror nok han mener her i norden? lyder cool... en chance for ligesindede pirater til at mødes på tværs og alder, køn osv

OxygeN2
07-15-2006, 11:55 AM
ja det lyder fedt....

Du kan da bare starte projektet.

Det er et kæmpe projekt. Forvent ikke der er nogen der har tid til at starte sådan et.

Noloxs
07-15-2006, 09:20 PM
ja det lyder fedt....

Du kan da bare starte projektet.

Det er et kæmpe projekt. Forvent ikke der er nogen der har tid til at starte sådan et.

hvis man starter nu kan man måske have det oppe og køre næste år eller om 2

Zero Cool
07-15-2006, 10:04 PM
Synes det lyder som en rigtig god idé og også lidt som et bevis på at vi pirater ikke er nogle asociale svin som sidder foran computeren 24/7.

jabbe30
07-15-2006, 11:10 PM
Jaaa iden er pisse god, men der er jo en riciko for klovneklanen også dukker op og så har de ligesom "billeder" af hvordan vi ser ud....

er det ikke ret vovet at gøre????

Little Joint
07-15-2006, 11:30 PM
Jaaa iden er pisse god, men der er jo en riciko for klovneklanen også dukker op og så har de ligesom "billeder" af hvordan vi ser ud....

er det ikke ret vovet at gøre????

Hvad skulle de da bruge billederne til? :) Desuden kan de bare få en spark i røven for de kan nægtes adgang.

SRJ
07-15-2006, 11:46 PM
Det kræver penge at starte sådan noget op..

Jeg sponserer det ikke.. Ihvertfald slet ikke når man ikke har et min. antal deltagere man kan regne med...

Ellers sikkert nok en meget spændende ide, hvis man vil være ûbergeek i en uge.. ;)

jabbe30
07-16-2006, 08:02 AM
Hvad skulle de da bruge billederne til? Smile Desuden kan de bare få en spark i røven for de kan nægtes adgang.

Nu bar ordet "billederne" sat i anførselstegn så nu ved de hvordan vi ser ud altså.... og det er jo nok ikke det bedste....

Ud over det ville vi også tale som venner imellem så det vil nok dukke ret meget op som kan bruges imod os....

Det kræver penge at starte sådan noget op..
Jeg sponserer det ikke.. Ihvertfald slet ikke når man ikke har et min. antal deltagere man kan regne med...

Løsningen på det de første par gange kunne jo være at man bruger en weekend på en campingplads eller nogle ferie lejligheder.....
Så når man finder ud af det er et super hit så kunne man arangere noget mere sabilt....

Tha Freak
07-16-2006, 06:52 PM
Hvad skulle de da bruge billederne til? Smile Desuden kan de bare få en spark i røven for de kan nægtes adgang.

Nu bar ordet "billederne" sat i anførselstegn så nu ved de hvordan vi ser ud altså.... og det er jo nok ikke det bedste....

Ud over det ville vi også tale som venner imellem så det vil nok dukke ret meget op som kan bruges imod os...

De skal bruge beviser, for at kunne få fat på dig. det vil ikke holde hvis de bare har hørt et eller andet...

og det med billeder så må de skal få alle de billereaf mig som de har lyst til, kan ikke se hvad fanden de vil bruge dem til, så vidt jeg ved så er det ikke ulovligt at afholde bootcamp.... sååå.. tro heller ikke at de gider bruge deres tid på at tag ud og tg biller af os

Noloxs
07-17-2006, 10:22 AM
og det med billeder så må de skal få alle de billereaf mig som de har lyst til, kan ikke se hvad fanden de vil bruge dem til, så vidt jeg ved så er det ikke ulovligt at afholde bootcamp.... sååå.. tro heller ikke at de gider bruge deres tid på at tag ud og tg biller af os

det er så simpel at man ikke bare må gå og tage billeder af personer uden grund med mindre det er til privat brug... eller hvis i har skrevet under på det er oki... så hvis der endlig kommer en der vil tage billeder som skal bruges i mod os så skal han først have en godkendelse fra retten... og det for man ikke på grund af at vi holder bootcamp.

det skal jo helelr ikke være personerne her inde der skal sponsere hele turen. der skal være et beløb som man betaler for at komme med. ud over det ville det være en ide og se om man kunne få sponsere penge fra forskellige firmaer.. på den måde kunne man jo få nogle penge ind til at skaffe det man skal bruge...

og jeg er sikker på at det med at skaffe nogen der vil give et fordrag kan skaffes og til næsten ingen penge

st4rfucker
09-11-2006, 05:41 PM
Altså ja, man kunne vel få det op at køre, men synes en uge er lang tid, og hvis vi nu skyder og siger der kommer 200, så skal de 200 mand dele internet. Dvs. 200 der downloader på samme tid ? ;b haha jaja, så siger vi det.

Men altså, fin tanke.

Guss
09-29-2006, 10:19 PM
Altså ja, man kunne vel få det op at køre, men synes en uge er lang tid, og hvis vi nu skyder og siger der kommer 200, så skal de 200 mand dele internet. Dvs. 200 der downloader på samme tid ? ;b haha jaja, så siger vi det.

Men altså, fin tanke.

Rigtig som du siger, jeg tror ikke man kommer til at downloade særlig meget. men ellers en fed ide.

PelleDK
11-25-2006, 11:13 PM
Nu er jeg medlem af Nordic-T, de holder 1 år's fødselsdag om et par måneder i en lejet hal på Fyn, alt kan lade sig gøre, men men men... Der skal knokles for det, og hvis det bliver arrangeret hvor mange vil så dukke op?? Idé'en er rigtig god ingen tvilv om det, jeg kunne da også sagtens selv finde på at tage med til sådan et arrangement, men som sagt det kræver en del folk som er villig til at investere rigtig meget tid i at få det op at stå. :)

NizeGuy
05-03-2007, 04:43 PM
Det lyder som en fed ide og hvis der er problemer med penge kan der være en lille entré udgift?

Dillen
07-08-2007, 01:06 AM
yup, lyder kanon fedt, men som der allerede er blevet nævnt tror jeg det kræver meget opmærksomhed fra mange mennesker, og som der os er blevet nævnt, kommer det til at tage noget tid med at dl. noget :P

NBS
07-11-2007, 09:58 AM
Fedt ide lige hvad vi har brug for!

Det ville sikkert skabe en masse medie dækning og det kunne brugs til at fortælle hvad fildeling helt præcis er og med lidt held kunne man måske få nogle politiker til at komme så man kunne holde en debat om hvad man kan gøre, for at hjælpe alle, tro godt man kunne få nogle fra Enhedslisten ud.

- NBS

daZzz
07-12-2007, 06:09 PM
Synes det lyder som en rigtig god idé og også lidt som et bevis på at vi pirater ikke er nogle asociale svin som sidder foran computeren 24/7.

man kan da kun være MEGA singleminded hvis man tænker sådan, da en pirat er ikke nædvendigvis er en der sidder foran computeren 24/7, til tider sidder jeg meget foran den men det kan være lektier osv. andre gange bare dovenskab, men ud over det vil jeg ikke kalde det asocialt i den forstand at sidde foran computeren med mindre man ikke har internet eller har men ikke snakker med nogen og spiller singleplayer spil dagen lang / overhovedet ikke snakker med nogen via nettet eller noget i den stil, så synes fandeme folk bør spænde hjelmen før de kommer op med sådanne "titler" at smide på folk!

folk der ser fjernsyn, er i haven eller sejler alene dagen lang burde være det samme bare i det miljø? eller er jeg helt galt på den