Se fuld version : Bearshare (Zango)
Jeg har lige formateret min computer så jeg henetet og installeret Bearshare igen fra hjemmesiden.
Problemet er at i installion følger der også et program med der hedder Zango Search assistant.
Zango er spy-ware eller hva det nu hedder, det siger min ad-aware ihvertfald når jeg scaner min com. Så den sletter jeg selvfølgelig.
Men når jeg så skal køre bearshare igen siger den der mangler et component (Zango) til at køre det og der for installer den det igen :x
Er der nogen der har haft samme problem eller ved hvad jeg kan gøre?
GhOstFaCE
07-09-2006, 02:36 PM
drop bearshare og brug limewire eller anden gnutella klient
funnyfyr
07-09-2006, 02:53 PM
eller overvej at gå over til .torrent
:D
Hej!
Man kan godt bruge både gnutella og et torrent netværk samtidig.. :roll:
Jeg vil ikke råde dig til at skifte til Limewire, selvom det er en udemærket klient også.
Hent i stedet en lidt ældre version af Bearshare - afinstaller den gamle - installer den nye-gamle-version..
Du henter den bare via deres egen klient.. :)
girafhals
07-09-2006, 04:34 PM
installer bearshare lite: www.bearshare.com/lite !
Zero Cool
07-09-2006, 05:05 PM
Jeg vil hellere anbefale dig at bruge eMule, synes det er bedre end BS og LW.
mrbeautiful
07-09-2006, 05:46 PM
Ville også anbefale Bearshare Lite..
GhOstFaCE
07-09-2006, 06:09 PM
gidder i forklare forskellen på limewire og bearshare hvis det er så meget bedre?
gidder i forklare forskellen på limewire og bearshare hvis det er så meget bedre?
Samme netværk (gnutella), forskellige programmer. Ligesom der også finde flere BitTorrent programmer. Limewire er så bare uden spyware, limewire PRO er uden adware.
girafhals
07-09-2006, 08:47 PM
Som c6 siger, så køre bearshare og limewire over samme netværk, men klienterne skildre sig dybt ud af hinanden.
Limewire er lavet i java, som imo ikke er så fedt.
Jeg kan ikke lide den måde limewire sortere fake filer fra. Jeg støder på flere i limewire end i bamsen.
Bearshare er simpelt og hurtigt, og tog mig 1 min at sætte mig ind i.
Bearshare: www.bearshare.com
bearshare lite: www.bearshare.com/lite
GhOstFaCE
07-09-2006, 09:01 PM
Samme netværk (gnutella), forskellige programmer. Ligesom der også finde flere BitTorrent programmer. Limewire er så bare uden spyware, limewire PRO er uden adware.
så jeg havde sådan set ret i at der ingen forskel er foruden folks prefferencer af hvordan programmet er lavet...
Om det er lavet i Java eller C++ kan slutbrugeren vel være lige glad med.
Limewire er så vidt jeg ved open source, så jeg kan ikke se hvordan de smider adware i det?
Ved mig virker BearShare altid meget bedre end LineWire, aner ikke hvorfor, ved andre er det vist også omvendt, men tror bare det er at prøve sig frem, med hvad der fungerer bedst for en selv...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.