Fugazi
07-07-2006, 09:42 PM
Jeg har for nyligt ikke modtaget en email besked om at der er nye tråde i indlæg som jeg har skrevet i!...det er muligt at det er sket flere gange uden at jeg har opdaget det. Jeg opdagede det ved at jeg har skrevet i lidt flere indlæg end jeg normalt gør og undrede mig derfor over at jeg ikke fik emails om nye tråde...ja jeg tænkte så at enten så havde folk bare ikke mere at sig til indlæget eller min tråd, eller at der er et eller andet teknisk problem.
Er der andre der har været ude for det?
Eller ved hvad jeg kan gøre for at fikse problemet?
Det holder selvfølgelig ikke en meter, da jeg helst ikke vil beskyldes for ikke at ville/gide besvare et svar/en tråd...også rimeligt uoverskueligt at holde styr på når der er et svar, uden den geniale besked funktion.
Anklager selvfølgelig ikke PG for at det er hos dem/jer at problemet findes, da det sikkert sagtens kan være min pc´ der har fået hedeslag eller noget.
- Vil lige for en god ordens skyld nævne at min pc altid bliver vedligeholdt mht opdateringer, formattering, disk oprydning, sikkerheds skanninger, osv...men derfor kan der selvfølgelig sagtens opstå et problem alligevel.
Er der andre der har været ude for det?
Eller ved hvad jeg kan gøre for at fikse problemet?
Det holder selvfølgelig ikke en meter, da jeg helst ikke vil beskyldes for ikke at ville/gide besvare et svar/en tråd...også rimeligt uoverskueligt at holde styr på når der er et svar, uden den geniale besked funktion.
Anklager selvfølgelig ikke PG for at det er hos dem/jer at problemet findes, da det sikkert sagtens kan være min pc´ der har fået hedeslag eller noget.
- Vil lige for en god ordens skyld nævne at min pc altid bliver vedligeholdt mht opdateringer, formattering, disk oprydning, sikkerheds skanninger, osv...men derfor kan der selvfølgelig sagtens opstå et problem alligevel.