PDA

Se fuld version : Anonym fildeling

jabbe30
06-18-2006, 02:33 PM
Jeg har gået og bokset lidt med en ide om hvordan man udveksler filer anonymt.....

Den bedste ide jeg er kommet på er at udveksle via Bluetooth på telefonen.....

Ok det er kun 1Mbit og min telefon kan kun håndtere 1 Giga(ok det er så 2.5 times overførsel) men det kan gøres anonymt hvis man gør det på et ret offentligt sted....

Nogle der har nogle bedre ideer????

SAN
06-18-2006, 05:39 PM
jeg kan have et par MB på min mobil, så skal det bare opdeles i en milliard rar filer, og så skal jeg bare hjem og læsse det over på computeren konstant, hmm tager 100000 dage at hente et rls :P

ej godt med nogle idéer, men prøv at søge på anonym fildeling på nettet, der er allerede mange projekter i gang, over nettet altså... tror faktsik også der findes et p2p program til telefoner der virker over bluetooth..

jabbe30
06-18-2006, 11:12 PM
ej godt med nogle idéer, men prøv at søge på anonym fildeling på nettet, der er allerede mange projekter i gang, over nettet altså... tror faktsik også der findes et p2p program til telefoner der virker over bluetooth

Problemet med disse er at ens IP bliver blottet(ihvertfald kan den spores)og så forsvinder det anonyme.... Det er jo ikke problemet med Bluetooth.. Desværre kan det så kun række de omkring 10M som Mode1 er på i mobiler....

En anden ting er at køre AD-hoc på en bærbar men det lyser jo også langt væt når man sidder med en bærbar.....
Mobilen kan man bare acceptere og så smide den i lommen....

jeg kan have et par MB på min mobil, så skal det bare opdeles i en milliard rar filer, og så skal jeg bare hjem og læsse det over på computeren konstant, hmm tager 100000 dage at hente et rls

Jeg har set at man også kan købe mobiler med 2 giga nu...... og det var jo en mulighed hvis det bliver måden at udveksle anonymt på.....

Men man udskiller nok ret hurtigt personerne når en fyr har siddet i 2,5 time i lufthavnen og "ventet"..:) og så rejser sig stort set samtidigt med en selv......