PDA

Se fuld version : Skoler mål for anti-piratkampagne

niQe
05-29-2006, 10:26 PM
Sikke noget pjat. Håber aldrig det kommer til at fungere ordentlig.
Jeg syns efterhånden at det er blevet lidt for meget at der skal mases så meget viden ind i vores efterkommeres små hoveder. Det bliver da helt umuligt for dem at finde ud af hvad de skal gøre.
Iøvrigt, så lærer den kampagne dem sikkert hvordan man piratkopierer, så der skal nok komme noget ud af det.

Et eks. vi havde noget krimi uge på min skole hvor der kom nogle politimænd ud og fortalte os om prostitutuion og narkosalg. Da det skete anede jeg ca. intet om hvor sådan noget foregik henne, men nu kan jeg sige dig alt fra priser til steder, takket være den kampagne.

Iøvrigt, 1-14 årige? Det er en stor målgruppe ville jeg turde påstå ;)

SAN
05-29-2006, 10:46 PM
Hmm tror det bliver svært at overbevise en 1 årig om at det er forkert at bryde ophavsretsloven da de nok ikke hverken kan forstå ophavsretsloven eller nogen af de andre ord du siger til dem.. :S

Og hvor mange små børn vil måske ikke hellere være en cook pirat med klap for øjet end en mand i jakkesæt? :P

Copy/Paste
05-30-2006, 02:55 AM
Fuck...min fejl, der skulle stå 7 istedet for 1 årige. Fejlen er dog rettet nu.

/copy

Lindpind
05-30-2006, 01:26 PM
Det er korrupt at organisationerne får lov! Når de gør det, er det som at presse det ind i hovedet fra deres barndom, at piratkopiering er forkert, og at de skal se i de baner pladeselskaberne gør!

Men lillesøster er 6 år, fylder 7 om et halvt år, og helt ærligt fatter hun ikke en skid af den slags (selvom hun spiller Pixeline hver dag), og jeg synes et eller andet sted, at det er noget svineri at proppe det ind i børnenes hoveder. De kan jo ikke andet, end at tro på de "venlige" mennesker, som fortæller det er forkert.

Også selvom det kun er i England ( så vidt jeg ved), det finder sted, er børn vel ikke så forskellige, og helt seriøst får de små børn ikke en fis ud af det!

tek
05-30-2006, 09:10 PM
På et tidspunkt bliver skoleledelserne derovre vel trætte af, at børnene hele tiden spørger om programmerne på skolernes computere nu også er lovlige og at de gerne vil se om de nu også har licenser til ALLE computerne 8)

//michael