Se fuld version : LimeWire, lowspeed
Heltok
05-26-2006, 11:18 AM
Hejsa folkens!
Jeg kører med LimeWire Pro for tiden. Jeg har bemærket noget underligt på Gnutella netværket. Mange kendte sange er blevet helt umulige at downloade, og den melder "Behov for flere ressoucerser hele tiden!
Jeg en teori om at pladeselvskaberne er begyndt at ligge deres egne sange ude i massevis for at overskygge andre sange. De så har gjort det på sådan en vis, at det umuligt at downloade deres musik. Og på den måde mindsker pirateriet... Holder min konspirationteorier overhovedet?
På de følgende screenshots, så bemærk hvor mange gange sangen kommer frem. Og der er altid ca. 100 uploads. De filer der ligger der er sjovt nok helt umulige at downloade selvom der er så mange uploads!
Og så også nede i min download bar. Der er filerne helt døde!!!
Screenshots:
www.justify.dk/buff/Snitten/Eminem.JPG
www.justify.dk/buff/Snitten/BonJovi.JPG
Jeg forstår bare ikke hvordan det kan lade sig gøre, at man ikke kan downloade filerne? Hvordan kan pladeselskaberne bestemme det, når de eftersigende "lægger sangene ud"?
Og burde det ikke også være mest logisk, at man kunne downloade en sang hvorefter man opdager at sangen er "fake".
Heltok
05-26-2006, 10:28 PM
De kan jo sagtens sætte en blokering på, så det ikke er muligt at downloade... :/
Roflpopz
05-26-2006, 11:26 PM
De kan jo sagtens sætte en blokering på, så det ikke er muligt at downloade... :/
Hvordan skal pladeselskaberne gøre det?
Heltok
05-27-2006, 01:01 AM
Altså, de kan jo sagtens sætte en masse servere op, hvor de ligger nogen filer ud der ca. fylder 3-4mb, og så sætter de bare upload speed til 0... Altså ligesom man selv kan gøre på limewire, hvis man ikke ønsker nogen skal downloade for hurtigt af ens upload... Og hvis de så bare smider filerne op i massevis, så skygger de jo for rigtige filer. På den måde mindsker de markant pirateriet..!
Heltok
05-27-2006, 01:03 AM
*Det skal lige siges det at det blot, er en teori. Og jeg kan sagtens gætte helt forkert. Men det kan lade sig gøre.
ashes
05-27-2006, 11:22 AM
Hey.
Jeggjorde nøjagtigt som du har gjort, LimeWire Pro, søgte på 'Like Toy Soldiers', fik en masse resultater, dog var der ikke 100+ af dem. Den mest populære havde 63 hits, jeg klikkede og den var nede på under 1 minut. Jeg havde ingen søgeresultater som dine.
Så jeg tror ikke det er som du mistænker. But your never know. -Rygtet har jo gået flere gange over de sidste snart 10 år.
ashes
Pladeselskaberne har før haft gang i underlige programmer som skulle ødelægge netværkene, men de har for det meste ikke virket særligt godt, ved ikke helt om det er det der er problemet denne gang, for man kan saktens hente med BearShare, som jo kører over samme netværk, men jeg har samme poblem med LimeWire :S
Heltok
05-27-2006, 11:20 PM
SAN, ved du hvor jeg kan få en pro version af Bearshare?
the-black-pirat
05-28-2006, 12:51 AM
SAN, ved du hvor jeg kan få en pro version af Bearshare?
download det med en patch eller crack.
med bittorent eller gnutella
Danial
12-16-2006, 10:25 PM
Ved Nogen af jer Hvordan man ligger sine egne sange eller Remixer ind i Limewire eller Bearshare ?
Stromgren
01-07-2007, 08:10 PM
Du ligger dem i den mappe du har bedt limewire om tjekke for filer.. Den kan du nok også ændre et sted under indstillinger...
Tolle
02-02-2007, 06:07 PM
Jeg bruger Limewire Pro og jeg har aldrig haft noget lign. problem. Mit musik og film bliver downloadet med lynets hast og er sjælent en dårlig fil.
,Tolle
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.