PDA

Se fuld version : En parodi på retssikkerheden!

deepblue
05-16-2006, 01:22 PM
Ja, det kalder jeg det altså, når man kan risikere at få åbnet sine pakker uanset om man har rent mel i posen eller ej!

Lad os håbe det aldrig kommer til Danmark, og at APG ikke finder på noget lignende! Men de ville nu nok snarere opdrage deres hunde til at opsnuse penge i stedet. Det plejer jo at være deres fremmeste mål med det fis, de render rundt og laver.

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=26731

Gad vide om køteren kan lugte forskel på en CD og DVD? :roll:

br1ll3
05-16-2006, 02:12 PM
Jesus Christ! :shock:
Det er godt nok langt ude.

H3mulen
05-16-2006, 02:33 PM
wierdo...

Hvad mon man så gør hvis man faktisk render rundt med et stort antal ganske lovlige kopier af ens egne film/cd'er? :?

lingling93
05-17-2006, 02:04 PM
Det er sgu bare at, spraye sine cd/dvder ind i deodorant inden mantar hjem fra ferie :wink: he he...

the-black-pirat
05-17-2006, 03:02 PM
Prøver at spørge min mor hun er uddannet dyrlæge :roll: :roll:

Why.King
05-17-2006, 03:06 PM
Det er sgu bare at, spraye sine cd/dvder ind i deodorant inden mantar hjem fra ferie :wink: he he...

Fuck det, så smugler man da bare coke over den lufthavn istedet for ulovlige dvd-film :lol:

Som om man sender kufferter fyldt med film afsted haha.

Jaja måske man snart ser den første der gemmer sine film i " fars lille skatkammer " ( naturgas syd ;-) )

anti0wn
05-17-2006, 10:08 PM
lol kan de lugte om der er dater på cderne hvis der nu er en der har bestilt 100 tomme dvder.

H3mulen
05-17-2006, 11:10 PM
fuck hvor ville det være sjovt at slippe den fucking hund løs i et postlager... tror den ville rimlig meget amok med alle de skiver der flyver rundt med posten... :D

tek
05-18-2006, 05:58 AM
Jeg fatter slet ikke at de gider spilde tid på det. Der kan da ikke være ret mange ulovlige cd'ere i bunken? Derimod er der formentlig masser af lovligt importerede cd'ere. Det er i hvert fald sådan forholdet er i min postkasse.

//michael

the-black-pirat
05-18-2006, 01:39 PM
Min mor siger at det mener hun ikke kan lade sig gøre.... hun er dyrlæge og har forstand på diverse narko hunde... :o

kilobyte
05-21-2006, 04:54 PM
Min mor siger at det mener hun ikke kan lade sig gøre.... hun er dyrlæge og har forstand på diverse narko hunde... :o
Jeg synes også det lyder lidt mærkeligt. Hvad skulle hundene kunne lugte? Plastikken skiverne er lavet af? Det er polycarbonat (http://en.wikipedia.org/wiki/Polycarbonate), som bruges i mange forskellige ting - bl.a. briller, solbriller og platikflasker. Det andet cd'er og dvd'er består er aluminium (regn selv resten ud)

SRJ
05-21-2006, 05:13 PM
Hundende er gennem år blevet trænet til at kunne snuse sig frem til cd'er og dvd'er, that's for sure..

Men selvfølgelig kan de ikke lugte sig frem til patentrettigheder.. Do'H ! ;)

deepblue
05-22-2006, 12:29 PM
Jeg synes også det lyder lidt mærkeligt. Hvad skulle hundene kunne lugte? Plastikken skiverne er lavet af? Det er polycarbonat (http://en.wikipedia.org/wiki/Polycarbonate), som bruges i mange forskellige ting - bl.a. briller, solbriller og platikflasker. Det andet cd'er og dvd'er består er aluminium (regn selv resten ud)

Brændbare skiver består altså af et stof mere, for der er en afgørende forskel på originale og hjemmelavede skiver.

På de købte ligger dataene på oversiden af skiven. Altså lige under malingen på oversiden. Laseren læser så op igennem hele skiven før den støder på data. Aluminiumen sørger så selvfølgelig for at signalet bliver spejlet tilbage.

På de brændbare, der bliver dataene brændt på undersiden af skiven i det farvelag, der nu måtte være (blåt, guld etc.). Altså der hvor der normalt kommer ridser og lignende på. Og spørgsmålet er så, om de kan snuse sig frem til de farvestoffer, som der ikke findes på originale skiver.

For så har de da i hvert fald fat i brændte skiver, og ikke originale. Men derfor kan der selvfølgelig stadig godt ligge lovlige data på skiverne.

Så ærligt talt, hvad er der galt med den gamle gennemlysning?

Eller hvad med bare at nøjes med de gamle narkohunde? :roll: