Se fuld version : Politisk overbevisning
Hejsa.. jeg overvejede bare hvad folk på piratgruppen.org ville stemme på hvis der var valg nu ? hehe
har et IT projekt kørende - men denne afstemning er kun for fornøjelsens skyld :P
stem hvis i har lyst D:
//alm
PackedManiac
05-08-2006, 04:38 PM
Det beviser da bare at "pirater" findes i alle samfundslag og man ikke behøver at være hel eller halv-autonom for at gå ind for fildeling. :)
Tja, jeg ved ikke helt hvad jeg ville stemme på, alle partierne vil jo i store træk opnå det samme, og deres metoder er heller ikke så forskellige som de påstår, så det eneste de prøver at vinde stemmer på er at svine hinanden på de små forskelle der trods alt er.
Jeg savner en mere seriøs debat hvor man fremhæver det gode ved sig selv i stedet for at svine de andre og prøve at fordreje de andres budskaber så de lyder dårligst muligt :S
Politikkere tag jer sammen! :P
Penis
05-08-2006, 11:37 PM
hvordan stemmer man :?:
deepblue
05-09-2006, 11:48 AM
hvordan stemmer man :?:
Ja, jeg synes heller ikke lige, jeg kan få lov til at sætte mit kryds! :D
Er der tale om valgfusk her? :lol:
hehe... nej nej intet valgfusk... kom vist til at sætte valg perioden til for lidt :P
Penis
05-10-2006, 05:40 PM
Jeg kræver en omafstemning!
Lindpind
05-10-2006, 07:31 PM
Det gør jeg også!
deepblue
05-11-2006, 11:33 AM
Politistat!!! Buuh!
Hvad med at lave afstemningen så den går på politisk overbevisning istedet for hvad man stemmer på?
Penis
05-12-2006, 12:11 AM
Hvad med at lave afstemningen så den går på politisk overbevisning istedet for hvad man stemmer på?
nah det siger mere om folk hvad de rent faktisk stemmer på.
jammen så kommer omafstemningen - GOGO alle til stemme urnerne !
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.