PDA

Se fuld version : limewire Risici?

the-black-pirat
05-02-2006, 08:09 PM
Hvor mange brugere er blevet taget på Limewire??
nogle der ved det så ville jeg gerne hvide besked da jeg syntes det kunne være dejligt at vide... Jeg bruger Limewire pro udgaven da jeg syntes at Bearshare har et fuck´d up design :P
Jeg downloader kun ved godt det er lidt fejt men kan ikke rigtig stå til retighed overfor deling da jeg jo kun er 14 :P
Men er der nogle der er blevet taget for Alm. Download?? altså ikke deling ???

MaaQ
05-02-2006, 08:11 PM
Hvor mange brugere er blevet taget på Limewire??

Ved ikke lige hvor mange, men har hørt det er en hel del.
Er der nogen der kan forklare mig hvordan man laver en afstemning herinde?

mrbeautiful
05-02-2006, 09:23 PM
Hmm, jeg downloader kun enkelte numre (musik) med Limewire, og deler dem videre...Men jeg har aldrig mere end 10-15 filer i min shared-mappe..

MaaQ>>

I bunden af en post kan du lave en afstemning... ;)

MaaQ
05-02-2006, 09:28 PM
Hmm... skal jeg selv have oprettet tråden eller hvad...?

niQe
05-02-2006, 09:32 PM
Hmm... skal jeg selv have oprettet tråden eller hvad...?

Ja :) Andet ville blive underligt i længden heh..

MaaQ
05-02-2006, 09:44 PM
Jamen tak for hjælpen :D

SAN
05-02-2006, 10:32 PM
Jeg downloader kun ved godt det er lidt fejt men kan ikke rigtig stå til retighed overfor deling da jeg jo kun er 14 :P

Den fattede jeg ikke lige?!? mener du at du ikke kan stilles til ansvar for at downloade eller? Det er under alle omstændigheder heller ikke dig der vil få et erstatningskrav, men dine forældre, da det vel er deres internet forbindelse!

Der er kun folk der er taget for at dele, og det kan nemt undgåes ved at fjerne hakket ud for browse my libery/files" på denne måde kan APG ikke se en liste over hvad du deler, og derfor er det tilnærmelsesvis u muligt af finde ud af alt hvad du deler.

kredeeh
05-02-2006, 10:57 PM
ved at fjerne hakket ud for browse my libery/files"

Hvordan gør man det ? :wink: