PDA

Se fuld version : Foredrag

mUsLi
05-01-2006, 10:03 PM
Er der nogle i Danmark der tager rundt og holder foredrag om piratkopiering? Og i så fald, hvem?

SRJ
05-01-2006, 10:52 PM
Jeg har aldrig hørt om nogen, men hvis du skulle finde frem til nogen, vil jeg rigtig gerne høre om det!

Det kunne være rigtig spændende! :D

*EDIT*

Kom lige i tanke om denne.. :)
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=10197&sid=0fee9825045cb694159fa3001d42c260

Copy/Paste
05-03-2006, 09:36 PM
Piratgruppen gør det nogle gange. Vi har holdt foredrag på gymnasier og på IT-Universitetet osv.

Derudover har vi holdt oplæg for politiske ungdomsorganisationer blandt andet Enhedslistens Studenternetværk og Radikal Ungdom.

Skal selv holde foredrag på et gymnasie i København og på Niels Brock snart.

Så, ja, det er der. Men det kommer an på om der er tid i gruppen til at gøre det. Det kommer også an på penge, da vi jo arbejder frivilligt og derfor ikke har råd til at tage rundt i hele landet.

Noloxs
05-03-2006, 10:31 PM
Piratgruppen gør det nogle gange. Vi har holdt foredrag på gymnasier og på IT-Universitetet osv.

Derudover har vi holdt oplæg for politiske ungdomsorganisationer blandt andet Enhedslistens Studenternetværk og Radikal Ungdom.

Skal selv holde foredrag på et gymnasie i København og på Niels Brock snart.

Så, ja, det er der. Men det kommer an på om der er tid i gruppen til at gøre det. Det kommer også an på penge, da vi jo arbejder frivilligt og derfor ikke har råd til at tage rundt i hele landet.'

hvad ville det koste at få jer til viborg ?? er nemlig med i elevrådet og festudvalget og cafeudvalget. så har lidt indflydelse.. og synes det kunne være fedt måske at holde noget hvor i kunne komme og holde et fedt fordrag... og hvis jeg nu kendet til nogle tal vil jeg jo kunne smide det forslag på bordet...

Bartholamew
05-08-2006, 01:42 PM
Hvornår kommer der en dato for foredraget på Niels Brock?

Zitz
05-14-2006, 07:47 AM
*EDIT*

Kom lige i tanke om denne.. :)
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=10197&sid=0fee9825045cb694159fa3001d42c260

Meget ineressant foredrag (selvom lydkvaliteten stinker). Det indeholder mange gode perspektiver og betragtninger. Specielt er jeg glad for det med Disney's kopiering af film.

Men hele skiftet i begrænsningerne af muligheden for at udnytte et produkt man har købt er spændende. Det viser, at piratkopiering handler om andet end gratis film og musik.

Foredraget burde ligge tydeligt fremme på hjemmesiden.

--Zitz