PDA

Se fuld version : Millionkrav mod modeljernbane-program

rjpa
04-27-2006, 09:12 PM
Deres program?? Ehrm, men hvem er det lige der har skrevet det program hva?? Altså, hvor langt ud kan man komme. Hvis han har <<beviser>> for at hans program var lavet inden de fik patentet igennem, så har han da ikke noget at frygte. Japanere er efterhånden gået Amerikanerne i hælene. Sue what you can sue, and get the f*cking money.

SRJ
04-27-2006, 09:16 PM
De er vel sure over at der er en konkurrent på markedet. Og så er det jo også et ekstra problem for dem at det er en gratis konkurrent.

Verden er af lave hvis de vinder den sag.

rjpa
04-27-2006, 09:20 PM
De er vel sure over at der er en konkurrent på markedet. Og så er det jo også et ekstra problem for dem at det er en gratis konkurrent.

Verden er af lave hvis de vinder den sag.

Ja, så kunne jo Micro$oft bare sagsøge Linus Torvalds, Novell, IBM osv. De laver jo alle sammen Operativsystemer, men Linux, BSD osv. er gratis, så JA, de har et problem.

SAN
04-27-2006, 10:43 PM
Hvis KAM vinder denne sag, så tager jeg patent på bogstavet S og sagsøger alle der nogensinde har brugt/bruger det bogstav, eller i hvert fald de personer jeg hader, som har brugt/bruger dette bogstav :twisted: :P

soren_lp
04-27-2006, 11:13 PM
:shock: de japserer burde skydes de er da syge oven i låget :wink:

tek
04-28-2006, 03:27 AM
Hvor er dokumentationen for at hans software er skrevet FØR patentet er blevet søgt?

Vi kan hurtigt blive enige om at opfindelseshøjden ikke er noget at råbe hurra for; men jeg kan altså ikke finde nogen dato for hvornår hans modulopbyggede udgave blev lanceret/omtalt første gang.

//michael

rjpa
04-28-2006, 08:53 AM
Hvor er dokumentationen for at hans software er skrevet FØR patentet er blevet søgt?

Vi kan hurtigt blive enige om at opfindelseshøjden ikke er noget at råbe hurra for; men jeg kan altså ikke finde nogen dato for hvornår hans modulopbyggede udgave blev lanceret/omtalt første gang.

//michael

Enig