Se fuld version : hejsa HJÆLP
chico12
04-26-2006, 08:04 PM
hejsa
jeg har fået hentet en film ned uden tekst og det er ski da øv øv men hvordan pokker får jeg tekst på så vi kan forstå :oops: :oops: jeg er ikke så god til det med at hitte ud af så håber der er en som vil hjælpe mig har været inde i guiden og se men kan ikke hente noget af det der står derinde hvorfor ved jeg ikke. :?
Mange hilsner chico12
kredeeh
04-26-2006, 08:20 PM
hey, det kommer an på hvad for et program du bruger til at afspille film osv. Jeg kan anbefale VLC og det kan downloades her www.videolan.org.
Her er nogen sider til undertekster :
www.subscene.com
www.extratitles.to
:wink: .
chico12
04-26-2006, 08:32 PM
hejsa jeg takker mange gange for svaret jeg bruger den ene af dem du skrev til at finde undertekster men det hjælper jo ikke når teksten ikke er der til filmen SS men jeg havde tænkt mig at bruge vso convertxtodvd da jeg har programmet men kan ikke finde den tekst til american pie 3 men jeg skal nok hitte de.
men hvis det er en avi fil film skal det så også være en avi undertekst ??? håber ikke jeg spøger dumt da det er nyt for mig
chico12
Du skal bare downloade underteksten du skal bruge og så bruge et program der kan afspille filmen og dine undertekster på samme tid. fx kan du bruge programmet BSPlayer (søg evt på google) og der kan du så uploade din tekst.
På de fleste sider ligger underteksterne i formatet srt, og nogle gange er de pakket ind i en RAR fil. så skal du bare have et program der kan åbne RAR filer. (Der kan du evt bruge "WinRAR")
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.