Se fuld version : Undgå misbrug..
mrbeautiful
04-08-2006, 11:20 PM
Synes det er ret irriterende når man redigerer en post i forumet få sekunder efter man har postet den originale, får denne besked:
Du kan ikke skrive et nyt indlæg endnu; for at undgå misbrug skal der gå en lille tid, vær venlig at prøve igen om lidt...
Noget man kan gøre noget ved?
Kenci
04-08-2006, 11:25 PM
Synes det er ret irriterende når man redigerer en post i forumet få sekunder efter man har postet den originale, får denne besked:
Du kan ikke skrive et nyt indlæg endnu; for at undgå misbrug skal der gå en lille tid, vær venlig at prøve igen om lidt...
Kommer ogå ved mig, der er ikke andet for end at vente lidt, sådan gør jeg i hvert fald :wink:
mrbeautiful
04-12-2006, 02:00 PM
Kommer ogå ved mig, der er ikke andet for end at vente lidt, sådan gør jeg i hvert fald :wink:
Gør jeg også - men hvis det kunne ændres så man bare ikke kunne poste en ny post lige efter men stadig ændre dne gamle..
deepblue
04-12-2006, 02:10 PM
Det har jeg også prøvet. Fik skrevet noget værre vrøvl, som jeg opdagede, netop som jeg fik trykket på Udfør.
Men måtte pænt vente til det passede serveren, at jeg rettede det igen. Det tog så kun et par minutter, så det var ikke så slemt, men alligevel.
Og ja, jeg er enig.
Hvis man kunne få det sådan, at man kan rette i sit netop skrevet indlæg, men ikke kan oprette et nyt med det samme, så ville det klart være at foretrække. :)
Det er jo lavet for at undgå at der er fjolser der går amok og poster 100 indlæg.
Hvorfor kan I ikke bare klikke på "vis prøve" før I poster? -så kan i fange eventuelle stavefejl og andre småting..
Roflpopz
04-12-2006, 05:19 PM
Det er jo lavet for at undgå at der er fjolser der går amok og poster 100 indlæg.
Hvorfor kan I ikke bare klikke på "vis prøve" før I poster? -så kan i fange eventuelle stavefejl og andre småting..
Ja, præcis. Det er også det jeg selv gør.
mrbeautiful
04-23-2006, 09:48 AM
aL>> Jaa, men hvis det bare lige var et flueben der skulle rettes i indstillingerne ville det da være klart at foretrække...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.