PDA

Se fuld version : Propaganda artikel

Noloxs
03-31-2006, 07:03 PM
er der nogen fra Piratgruppen der har tid til at skrive en rigtig propaganda artikel som vi kan sætte i blade og aviser..

jeg har selv et par kontakter og kan muligvis få det i et par steder gratis...

Yarr....... :D

z33k
03-31-2006, 07:46 PM
Propaganda? Er det bare mig der ikke kan lide dét ord?

Propaganda, er dét, organisationer som APG bruger.

Noloxs
04-01-2006, 06:04 PM
Propaganda? Er det bare mig der ikke kan lide dét ord?

Propaganda, er dét, organisationer som APG bruger.

Bonux
04-02-2006, 12:03 AM
er der nogen fra Piratgruppen der har tid til at skrive en rigtig propaganda artikel som vi kan sætte i blade og aviser..

jeg har selv et par kontakter og kan muligvis få det i et par steder gratis...

Yarr....... :D

Hvad mener du med propaganda ??

Noloxs
04-02-2006, 05:35 PM
En kort tekst hvor der stå hvem 0g hvad piratgruppen er... hvad de står for og hvad de gør for den individuele borger... så man kan få videre givet piratgruppens budskab...

Klawz
04-02-2006, 10:25 PM
Jeg synes, at det lyder som en god ide. Skriv en mail til piraterne(at)piratgruppen.org, så kommer det på en "to do" liste.

Vi har travlt, men det er klart et område som vi burde have materiale til at få på plads.

SRJ
04-02-2006, 11:11 PM
Jamen er det bare mig, eller er der ikke blevet lavet sådan et par breve/artikler før??

Synes bare jeg har set dem et eller andet sted, enten her i forum eller andet sted på sitet.. Hør evt. lige ad i piratcrew..

Noloxs
04-03-2006, 07:02 AM
jeg prøver lige at høre pirat crew.... om de har nogen... hvis ikke ryger de bare på deres to do liste

Noloxs
04-04-2006, 09:34 AM
Piratgruppen har modtaget og den er blevet sendt videre til de rigtige... så der skulle hurtigst muligt komme en dejlig artikel...