PDA

Se fuld version : Limewire problemer, hjælp!

KEJSERDK
03-10-2006, 12:37 PM
Hej!

Jeg har de sidste par dage ikke kunne få noget fart på limewire basic, 3 min efter jeg har sat et download igang hvor det har kørt med ca 130-160kb/s , falder min download hastighed til ca. 20-30 kb/s og jeg har en 2048/128 forbindelse. Hvorfor? :evil: Jeg har tjekket det hele til grænsen af min forstand, er der nogen der kan hjælpe mig???

niQe
03-10-2006, 02:06 PM
Limewire er P2P, altså peer-to-peer.. Hvilket jo betyder at du henter fra en anden persons computer, og det er ikke alle der sidder bag en 10/10 Mbit forbindelse så tror det er svært at forklare hvorfor din download falder hvis det ikke er det..

KEJSERDK
03-10-2006, 04:56 PM
jeg er godt klar over at det er p2p og at der ikke altid er sources nok men det mærkelige er at:
1. Jeg har aldrig haft problemer med limewire før.
2. De første minutter går fint ingen problemer næsten fuld hastighed og så dropper den til ingenting og så til max 30kb/s ligegyldigt hvad jeg downloader?
3. Jeg skiftede min hastighed fra en 512/128 til en 2048/128 for 3 dage siden.
4. Jeg har nu idag også prøvet bearshare pro og der fik jeg næsten samme resultat, der gik bare ca 1 time med god hastighed og så droppede den også.
5. Med tdc´s hastigheds test og 2 andre for jeg fuld hastighed.
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre!!!
Hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kredeeh
03-21-2006, 10:04 PM
der er ikke rigtig et svar, men hvis du !SKAL! bruge LimeWire, hvorfor får du så ikke pro udgaven ? :lol:

mrbeautiful
03-30-2006, 08:07 PM
kredeeh>>

Fordi mange lige så gerne vil hvae basic som pro udgaven. Jeg bruger selv pro fordi jeg en dag tilfældigt faldte over den. Jeg har i lang tid brugt basic udne problemer.

Men kan ikke se hvorfor et program som folk bruger til at dele filer ulovligt skal koste noget, for de forventer vel ikke der er nogen pirater der køber? Ikk ret mange ivertfald, kun dme som syntes godt om Limewire og vil støtte det.

Guss
04-29-2006, 04:21 PM
Pro er bare meget hurtigere.