Se fuld version : Uanset hvad jeg bruger fucker det up!
hammer
03-03-2006, 04:55 PM
Jeg har prøvet ALT! Limewire, Frostwire, Shareeza og Bearshare. ALLESAMMEN fryser under installation! De vil simpelthen ikke fungere. Jeg har installere mange andre programmer og spil. De fryser ikke under indstalletion. Det er mega underligt!!!
Nogen der ved hvad der er galt?
HILFE!
PackedManiac
03-03-2006, 05:33 PM
Har du prøvet at installere lortet i safe-mode?
http://en.wikipedia.org/wiki/Safe_mode
hammer
03-03-2006, 05:57 PM
Nej men et vil jeg lige prøve igen så :-)
Blaugrana
03-03-2006, 06:25 PM
HAHA! er det ikke fordi du ikke kan forstå hvad de siger? du skal bla. køre rundt med musen, og trykke på tastaturet før de instalere sig.. Altså det beder den om :wink:
hammer
03-03-2006, 07:32 PM
Tjaaa det ville gerne installere nu men det vil ikke starte.... det er mega underligt....
øøøh Blaugrana hvad er det for et råd... det tror jeg altså ik lige den beder om. den beder bare om jeg give den tilladelse til at ka komme igennem firewallen. Det er så der den går i hak.
Tjaaa det ville gerne installere nu men det vil ikke starte.... det er mega underligt....
øøøh Blaugrana hvad er det for et råd... det tror jeg altså ik lige den beder om. den beder bare om jeg give den tilladelse til at ka komme igennem firewallen. Det er så der den går i hak.
Jammen mond så ikke det er din firewall den er gal med?! :wink:
Måske du skulle kigge lidt nærmere på den, evt. skifte den ud, eller bare droppe den, jeg bruger ikke firewall, og får ikke videre meget skidt ind..
hammer
03-04-2006, 02:54 PM
skulle bare lige ind i norton og fixe det der inde.... hvor pinligt... det kunne jeg vidst godt elv ha fixet hehe... undskyld forstyrelsen...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.