Se fuld version : fucking nabo!
the-fog
02-16-2006, 11:46 PM
min nabo er fucking apg... gæt hvis postkasse der mangler nu;) FUCK apg hva ska d til for? der er ingen sund fornuft i det skidt
Ja det er ihvertfald nok ikke så smart og rende rundt og lave hærværk i PG navn.
Hvorfra ved du forøvrigt at han er fra APG ?
Der stod måske Torben Steffensen på hans postkasse :lol:
Hehe godt det ikke er mig, så kommer ens nabo lige på besøg, og så flyder ens værelse bare med brændte skiver i alle krogene... Men selvfølgelig inviterer man jo sikkert ikke APG ind frivilligt...
min nabo er fucking apg... gæt hvis postkasse der mangler nu;) FUCK apg hva ska d til for? der er ingen sund fornuft i det skidt
Haha!
Kom med hans adresse! Så skal han bare se!! :D:D
Kenci
04-07-2006, 01:58 PM
Snakker i godt sammen ? Er i tit på besøg hos hinanden, for så skal du ikke se film med hans børn :D
Fugazi
04-09-2006, 11:38 AM
Ja det er ihvertfald nok ikke så smart og rende rundt og lave hærværk i PG navn.
Det gør han heller ikke.
Bare fordi en enkelt pirat udøver "radikale terror handlinger" :wink: - taler han ikke for PG...thank christ!
...Btw, du siger at din nabo er fra PG og så ødelægger du hans postkasse. Hvad nu hvis denne nabo kigger forbi herinde og læser din post. Når han nu er din nabo, er du HANS nabo...2+2=.....
Fugazi
palle_pirat
04-09-2006, 02:37 PM
Jeg vil os gerne vide hvor fra du ved at han er fra APG..?
Men hvis hans postkasse mangler er det jo ikke hærværk... Det er bare nogle små drenge der har glemt at det ikke er nytårs aften længere :wink:
@palle_pirat
Du tror måske det er legalt at sprænge postkasser nytårsaften??
Lovene ophæves ikke bare fordi vi ændrer et tal i datoerne..
palle_pirat
04-10-2006, 12:28 PM
@palle_pirat
Du tror måske det er legalt at sprænge postkasser nytårsaften??
Lovene ophæves ikke bare fordi vi ændrer et tal i datoerne..
Ved jeg da godt... Men jeg har aldrig hørt om nogen der er blevet taget i det... Du er måske en af dem der ikke har nogle postkasser på samvitiheden? :wink:
Pyt nu med det, det var ment som en joke.. :D
Grønkjær
05-09-2006, 11:40 AM
Han siger jo ikk har har sprængt postkassen...
Han siger bare at den mangler..
Og såvidt jeg ved er det ikk ulovligt at informere om tilstanden af en eller andens postkasse...
eller hva??
Skaery
05-09-2006, 12:08 PM
Han siger jo ikk har har sprængt postkassen...
Han siger bare at den mangler..
Og såvidt jeg ved er det ikk ulovligt at informere om tilstanden af en eller andens postkasse...
eller hva??
Hvorfor skrive i gamle indlæg?
Delgado
05-09-2006, 08:11 PM
Nej - vel?
Det gør han heller ikke.
Bare fordi en enkelt pirat udøver "radikale terror handlinger" :wink: - taler han ikke for PG...thank christ!
...Btw, du siger at din nabo er fra PG og så ødelægger du hans postkasse. Hvad nu hvis denne nabo kigger forbi herinde og læser din post. Når han nu er din nabo, er du HANS nabo...2+2=.....
Fugazi
DET ved jeg 2+2=4 :D
Fugazi
05-18-2006, 06:23 PM
Nej - vel?
:lol: :lol: :lol:
Fugazi
05-18-2006, 06:25 PM
Det gør han heller ikke.
Fugazi
DET ved jeg 2+2=4 :D
ja du er dygtig :wink:
er du sikker på at det er ham? der er jo mange der har det navn.
Det er klamt. Godt nok hader vi dem ypperligt, men de udfører bare deres job ligesom andre mennesker. Det sker meget sjældent at jeg overfalder kassedamen i nettoo fordi mælken er steget. Det er fint at prædike om at apg er noget lort, men det er noget helt anden at udføre hærværk, uden for arbejdstiden.
Håber det ikke kun er mig der har det sådan!
Fugazi
05-19-2006, 03:03 PM
Det er klamt. Godt nok hader vi dem ypperligt, men de udfører bare deres job ligesom andre mennesker. Det sker meget sjældent at jeg overfalder kassedamen i nettoo fordi mælken er steget. Det er fint at prædike om at apg er noget lort, men det er noget helt anden at udføre hærværk, uden for arbejdstiden.
Håber det ikke kun er mig der har det sådan!
Så du syn´s det er okay at begå hærværk, bare det er i "arbejdstiden"?
...Hærværk er for forsmåede kujoner.
Jeg syntes Sgu du er en god Nabo du har vist initiativ og meldt din nabo han postkasse mangler
men du må huske Venner vaelger men... naboer får men :P
BTW hils din kaere nabo og önsk han held og lykke med den nye postkasse
Så du syn´s det er okay at begå hærværk, bare det er i "arbejdstiden"?
...Hærværk er for forsmåede kujoner.[/quote]
Nej overhovedet ikke. Du misforstår mig :)
Det jeg gerne vil slå fast er at de har et privatliv ligesom alle andre. Derfor er det jo langt fra fedt for dem at blive chikaneret med deres arbejde, uden for arbejdstiden. Jeg er sikker på at Pia Kjærsgård garanteret er en rigtig flink dame, jeg støtter bare ikke hendes holdninger, derfor kan jeg hade hende når hun er på arbejde, og så hilse på hende i fritiden.
Og nej, jeg syntes ikke at det er okay at begå hærværk ;)
Nej overhovedet ikke. Du misforstår mig Smile
Det jeg gerne vil slå fast er at de har et privatliv ligesom alle andre. Derfor er det jo langt fra fedt for dem at blive chikaneret med deres arbejde, uden for arbejdstiden. Jeg er sikker på at Pia Kjærsgård garanteret er en rigtig flink dame, jeg støtter bare ikke hendes holdninger, derfor kan jeg hade hende når hun er på arbejde, og så hilse på hende i fritiden.
Og nej, jeg syntes ikke at det er okay at begå hærværk
de mennesker der vælger at arbejde for AGP er onde mennesker, fordi de har et ondt arbejde... det er ligesom med telefonsælgere.(jeg har faktisk været telefonsælger, og vil gerne undskylde det.... det var ikke me vilje).
Pia-k er en politiker med nogle fucked-up meninger, og det har hun lov til at have. men de AGP ansatte går bevidst ind og forsørger at ødelægge livet for enkelte privatpersoner, for en relativt lille forseelse(om nogen overhovedet).
summa summarum, at "det er bare hans arbejde" er ikke nogen undskyldning, for han kunne finde sig et andet.
og så ikke et ord om hærværk.
Smiley
05-29-2006, 10:26 AM
Det sker meget sjældent at jeg overfalder kassedamen i netto fordi mælken er steget.
Jeg hader også når det sker.
Man står i kø og venter på at checke ud, og lige pludselig sprænger man bare på kassedamen fordi man har fået nok.
Så kan de også lære det, de emsige små damer, sådan at bippe ens varer igennem!
Wingless Angel
05-29-2006, 12:22 PM
de mennesker der vælger at arbejde for AGP er onde mennesker, fordi de har et ondt arbejde...
Ok...
Så ifølge din argumentation, så er alle advokater der tjener deres klienter, nødt til at stå inde for deres klienters handlinger?
Så alle forsvarsadvokater er måske også dårlige mennesker, da de hjælper med at holde mordere og voldtægtsforbrydere på gaden?
En ansat hos et inkassofirma er ond, da han smider familier fra hus og hjem?
Soldater er onde, da de slår andre mennesker ihjel?
Nogle gange er det godt at udvise et lidt mere nuanceret syn på verden, end det du præsterer, hvis man vil tages seriøst...
Men velkommen til Piratgruppen :D
mange tak...
en forsvarsadvokat der laer en morder gå fri, som han ved er skyldig, ja, han er sgu da et ondt menneske... bare fordi du hjælper en morder med at han også skal have retfærdighed, så gør det dig ikke ond.
"det er bare mit arbejde" er aldrig nogensinde en undskyldning. alle firmaer og personer der lever af at påføre andre ulykke(ja, også p-vagter) er i min bog onde.
bare fordi det er lovligt betyder det jo ikke, at det er godt, og omvendt(en mulig analogi til hvad vi faktisk snakker om?).
i bund og grund: du må stå inde for dine handlinger og dit arbejde, for medmindre du rent faktisk er blevet tvunget "at gunpoint", så er du fuldt ansvarlig.
bare min mening, og jeg mener det skam meget seriøst.
Wingless Angel
05-30-2006, 11:05 AM
alle firmaer og personer der lever af at påføre andre ulykke(ja, også p-vagter) er i min bog onde.
Så P-vagter der dagligt udsættes for trusler og verbale(og ofte fysiske) overfald, er onde mennesker fordi de lever af at påføre andre ulykke...
Kan du slet ikke se at de har en vigtig funktion i dagens samfund? Hvis der ikke var P-vagter, ville de store byers infrastruktur da blive ødelagt.
Hvis alle parkerer hvor de vil(selv midt på vejen), uden konsekvenser, ville ulykkesprocenten da stige helt vildt!
- Brandbiler og ambulancer ville ikke kunne komme frem, hvilket ville have alvorlige menneskelige konsekvenser.
- Trafikpropper ville være reglen og ikke undtagelsen.
- Handicappede ville ikke være sikret deres holdepladser tæt på de centrale steder i byerne, og ville være tvunget til at skulle køre deres kørestol meget længere.
Desuden mener jeg at moderens retfærdighed også indebærer, at politiets arbejde skal holde en vis standard. Dette er en af hjørnestenene i en retsstat.
jeg betvivler skam ikke p-vagters funktion... jeg siger blot at hvis du skal kunne få dig selv til at arbejde, dag ud og dag ind, med et arbejde der kun påføre folk smerte, så må du være et ondt menneske... normale mennesker, der ikke har sadistiske tendenser(eller som er autoritets-lidderlige) vil simpelthen ikke kunne klare et job som p-vagt.
at e modtager verbale og fysiske overgreb, er jo meget naturligt siden de har et ondt arbejde, beklageligt, men det gør dem ikke mindre onde.
så du dr2 temalørdag sidst, hvor de havde et forfærdeligt tema om en eller anden lille by? de fulgte to p-vagter der som noget nyt var blevet ansat i byen... hvis det ikke er onde mennesker, ja så ved jeg ikke hvad er.
jeg tror måske du overdriver en smule med konsekvenserne. jeg ser ingen grund til at folk skulle holde midt på vejen(i så fald hvis du gjorde skulle p-vagten jo alligevel have fat i politiet og en kranbil.
der ville nok komme færrere p-pladser i indre by, men hvem helvede kører da også i bil i den indre by!?(der er åbenbart mange der gør... det skulle de i øvrigt holde op med... måske hvis man lavede pakeringsforholdende så usle, at det var en umulighed at parkerer i byen, så ville de hole op)
cielorosso
05-31-2006, 03:19 PM
har du overvejet at parkere din bil hvor det er tilladt?
nej, jeg har ingen bil... der er på ingen måde tale om had mod p-vagter eller andre.
konstaterer blot at både de og APG(apg i højere grad) er onde menneske, og at du bærer ansvar for dit arbejde,
og at "han gør bare sit job", på ingen måde retfærdiggører noget.
hvis du sidder som ansat i APG, og udføre hvad jeg vil betegne som terror
(de rammer de enkelte for at skræmme de mange), så må du simpelthen være et ondt menneske,
og hvis der var en gud, så ville man sgu ryge i helvede.
cielorosso
05-31-2006, 09:53 PM
så folk der håndhæver regler er onde?
generalt ja, men det er en case by case ting...
lad mig lige gentage min hovedpointe:
kun et ondt* menneske, kan holde ud at have et job som P-vagt eller APG,
for alle mennesker med nogen som helst form for medfølelse ville blive ødelagt, af at hver dag,
hver eneste dag, går og mindst ødelægger dagen for folk, hvis ikke de næste mange år.
om de så blot håndhæver regler vi alle har besluttet i fællesskab, så handler det simpelthen om det kræver en hjerteløshed at udføre nogle jobs.
lidt ligesom folk der dytter i biler...(de sgu ha')
*difinationen af ondskab er måske forskellig mellem os.
sig mig, er vi ikke kommet ud på et langt vildspor, når det egentlig var at det var APG der var onde...?
Wingless Angel
05-31-2006, 10:54 PM
sig mig, er vi ikke kommet ud på et langt vildspor, når det egentlig var at det var APG der var onde...?
Jo vi har nok kogt suppe på det længe nok.
Grunden til at jeg brød ind var bare, at jeg mener at det underminerer meget af Piratgruppens arbejde, hvis folk kommer ind på foraet og læser "APG er onde!"
Det er svært nok i forvejen at få vores argumenter til at komme igennem fordoms muren.
Så fred være med det, og lad os komme videre :D
jeg vil gerne lige svare på det, og så må det være nok.
hvorfor skulle det være underminerende at sige APG er onde? hvis man læser omkring på forumet, så står der tilsvarende overalt.
tror ikke nogen ville bleve mere oprørt af det, end alt muligt andet på forum, og på siden. det faktum at siden jo hele vejen igennem støtter nogle ulovlige foretagender,
lyder en smule værre end at en enkelt bruger rent faktisk mener at APG må være befolket af nogle onde, onde mennesker?
hvornår blev verden så hippieagtig at man ikke måtte sige folk er onde? masser af folk er onde i kraft af forskellige ting.
det kan måske være svært at sætte sig ind i hvis man har et "alle mennesker er gode på bunen" eller "der er godhed i alle" mantra.
men man må indse hvorfor verden suger så meget... den er befolket med onde, onde mennesker, der laver masser af onde, selvgavnene regler.
det var alt om den sag herfra ihvertfald.
empaler
09-10-2006, 04:02 AM
Den her tråd er kommet ud på et meget sært sidespor - i bund og grund startede det med at 'the-fog' indirekte indrømmede at han havde udøvet hærværk på sin nabos postkasse fordi han mener at naboens arbejde er noget svineri.
Hvad så hvis jeg er vegetar og min nabo er slagter?
Er det så okay at yde hærværk?
Det er umodent og respektløst at udøve hærværk mod mandens private ejendom. Danmark er et demokratisk samfund hvor der bør være plads til forskellige meningers udvekslen uden at dette skal gå for sig på den måde.
Kald det hippieagtigt hvis I vil, men det er så også noget der er en del af FNs menneskerettigheder.
*
Hvad angår 'onde mennesker' så mener jeg kun at det er et meget indskrænket syn på verden der gør den slags påstande mulige; husk at alle mennesker i bund og grund ønsker det samme;
De ønsker lykke og at undgå smerte. Ganske simpelt.
*
Jeg kan da godt indrømme at jeg som P-vagt nok ville være en fæl sadist fordi det er ikke en menneskeret at køre bil; det er et privilegie. Hvis man ikke kan finde ud af at håndtere dette privilegie er det da fint logisk at man straffes for det.
Gør det mig til et ondt menneske at jeg tænker "Så ka' de lære det..."?
PirateMeter
09-11-2006, 08:39 AM
Nu er det jo godt nok en relativt gammel tråd, men det er sq vigtigt at pointere, at der skal være plads til meningsforskelle, og 'empaler' rammer, efter min mening, plet med sit indlæg. Der manglede noget i denne tråd - noget der ligesom kunne slutte den af - og det klarede 'empaler' fint. Trusler af enhver art kan IKKE accepteres, og indlæg som disse bør møde hårde reaktioner. Efter min mening er det en indirekte opfordring til vold og chikane, og det har vi ikke plads til i et demokratisk samfund. Vi skal skabe debat, og ikke stupid afstumpethed.
Hvis naboen viser sig at være APG'er, bør man invitere på en kop kaffe, og få en snak om fremtidens muligheder for internettet. Som sammenligning kan man iøvrigt sagtens diskutere sort arbejde med skattefolk uden at blive bustet ;-)
empaler
09-12-2006, 10:50 PM
Bleh - ganske rigtigt meget gammel (det havde jeg slet ikke opdaget). Sådan er det når man ikke kan falde i søvn en nat ;-)
Hvorfor opfører folk sig herinde generelt som nogen på 13 år? Er det fordi de er 13 år? For så synes jeg ikke de er helt gamle nok til at diskutere saglig debat, da mange altid kører det over i noget lala og "haha fedt" og ham der nævner at alle jo sikkert har sprængt en postkasse i luften, nej det skal du nok ikke helt regne med, ikke alle synes det er sjovt at gøre livet surt for andre, men du finder nok ud af engang at det er bedre at gøre det rart for andre.
-- Det er dog langt fra alle herinde der er sådan, jeg synes bare det er skræmmende mange.
Hvorfor opfører folk sig herinde generelt som nogen på 13 år?
Syntes jeg da heller "folk" gør.
Hvorfor opfører folk sig herinde generelt som nogen på 13 år? Er det fordi de er 13 år? For så synes jeg ikke de er helt gamle nok til at diskutere saglig debat, da mange altid kører det over i noget lala og "haha fedt" og ham der nævner at alle jo sikkert har sprængt en postkasse i luften, nej det skal du nok ikke helt regne med, ikke alle synes det er sjovt at gøre livet surt for andre, men du finder nok ud af engang at det er bedre at gøre det rart for andre.
-- Det er dog langt fra alle herinde der er sådan, jeg synes bare det er skræmmende mange.
Hva' fuck?! du snakker om faglig debat, og kommer selv kun med generalle tilsvinninger. hvem fanden er så barnlig?
Roscoe
10-09-2006, 07:25 PM
Ank,
du er for langt ude, at kalde folk, der passer deres arbejde for "onde mennesker". Jeg orker næsten ikke, at gå ind i diskussionen om, hvorvidt fildeling af copyrightbeskyttet materiale er ok eller ikke ok, men here goes:
For mig er der ingen tvivl om, at man pisser på artister, udviklere m.fl., når man ulovligt fildeler deres materiale. For mig at se er det os, der er de onde (ja, jeg gør det nemlig selv). Der er ikke til diskussion, at der er tale om tyveri.
At kalde folk, der prøver at opretholde lov og orden for onde, det fatter jeg simpelthen ikke en dyt af.
At parkeringsvagter per definition skulle være onde mennesker...come on:smile:
Roscoe, jeg tror du er kommet ind på en forkert side hvis du mener at det er os der er de onde og "stjæler"
for det første så stjæler vi ikke, vi kopiere, der var engang en (Kan ikke huske hvem) der sagde, "You wouldn't steal a car, no, but if i could copi it, hell yes"
Agony
10-09-2006, 11:10 PM
nej, jeg har ingen bil... der er på ingen måde tale om had mod p-vagter eller andre.
konstaterer blot at både de og APG(apg i højere grad) er onde menneske, og at du bærer ansvar for dit arbejde,
og at "han gør bare sit job", på ingen måde retfærdiggører noget.
hvis du sidder som ansat i APG, og udføre hvad jeg vil betegne som terror
(de rammer de enkelte for at skræmme de mange), så må du simpelthen være et ondt menneske,
og hvis der var en gud, så ville man sgu ryge i helvede.
Det vil sige at du rent faktisk går ind for anarki? Hvis ja kan jeg se hvad du mener (ikke at jeg er enig) men alle har et arbejde at udføre. Jeg er sikker på at p-vagter heller ikke nyder deres arbejde, men de skal jo også tjene penge på en eller anden måde.
jeg troede denne her diskution for længst var slut...
men du fatter på ingen måde pointen. nej jeg går ikke ind for anarki. jeg mener ikke alle personer der har autoritet er onde. men hvis dit arbejde består i kun at gøre folk ondt(skrive bøder), ja så må du være et ondt menneske for at kunne holde det ud. så simpelt er det... for at kunne være en P-vagt så må du ædermane have noget mod andre mennesker generalt, ellers ville du ikke kunne gå, dag efter dag, og dele bøder ud, og kun få lort tilbage. så simpelt er det... P-vagt er kun ment som et eksempel, fordi at de, ligesom APG, bruger alt deres tid på at skrive bøder ud.
og face it, det kan godt være at det er ulovligt at pakerer foran en brandhane, men fildeling er jo med alle lovens bogstaver ulovligt. og det vil det blive ved med at være indtil der kommer STORE lovændringer i det meste af vesten(tror ikke vi ville kunne lide handelsboycut fra USA)
grunden til jeg i sin tid brugte P-vagt som eksempel var at jeg lige inden havde set et lokaltv program, med en P-vagt. den mand, var den ondeste mand jeg nogensinde havde set... det var helt utroligt. nu skal du ikke tro jeg generaliserer ud fra blot ham, det var bare ham der gav mig ideen.
hvis P-vagterne(eller APG) syntes deres arbejde var surt, fordi de hver eneste dag kun bragte ondt(prøv at forestille dig hvordan det ville være), tror du så ikke de ville sige op?
bare fordi nogen skal gøre det, betyder det ikke at de personer der gør det, står helt uden ansvar. for netop de, frem for alle andre, har valgt det job.
@Agony
jeg kan virkeligt ikke se hvor i dit citat af mig, hvor der står noget der mindre om anarkisme. er det anarkisme at tage ansvar for egne handlinger?
@Roscoe
"Ank,
du er for langt ude, at kalde folk, der passer deres arbejde for "onde mennesker". Jeg orker næsten ikke, at gå ind i diskussionen om, hvorvidt fildeling af copyrightbeskyttet materiale er ok eller ikke ok, men here goes:
For mig er der ingen tvivl om, at man pisser på artister, udviklere m.fl., når man ulovligt fildeler deres materiale. For mig at se er det os, der er de onde (ja, jeg gør det nemlig selv). Der er ikke til diskussion, at der er tale om tyveri.
At kalde folk, der prøver at opretholde lov og orden for onde, det fatter jeg simpelthen ikke en dyt af.
At parkeringsvagter per definition skulle være onde mennesker...come on"
helt ærligt det er simpelthen det dummeste argument nogensinde. folk der bare passer deres job... ok, så toturbødler i iran er ikke onde? næh, de passer jo bare deres job, og opretholder lov og orden...
helt ærligt, hva fuck er det for noget at komme med. det er ligesom at sige at fildeling er skidt fordi det er ulovligt... eller at spritkørsel er skidt fordi det er ulovligt. det er bare ikke sådan det hænger sammen... det er en gammel konsrvativ tankegang, som går ud fra, at den måde vi gør ting lige nu(eller helst, hvordan vi gjorde det før) er den bedste. at en tanke skulle få validitet bare fordi den er gammel er absurd, men et gammelt trick relegiøse har udnyttet for evigt. vågn da op. alting flyder, intet er perfekt. kom nu, bigger, stronger, better, faster!
Sir_Tigerdyret
10-10-2006, 10:52 AM
men du fatter på ingen måde pointen. nej jeg går ikke ind for anarki. jeg mener ikke alle personer der har autoritet er onde. men hvis dit arbejde består i kun at gøre folk ondt(skrive bøder), ja så må du være et ondt menneske for at kunne holde det ud. så simpelt er det... for at kunne være en P-vagt så må du ædermane have noget mod andre mennesker generalt, ellers ville du ikke kunne gå, dag efter dag, og dele bøder ud, og kun få lort tilbage. så simpelt er det... P-vagt er kun ment som et eksempel, fordi at de, ligesom APG, bruger alt deres tid på at skrive bøder ud. .....
LOL, så det rare person som vælger at spærre gaden ved at parkere ulovligt, er blandt guds bedste børn, mens den onde P-vagt der giver ham en bøde er ondskaben selv ... tilsvarende er det vel med den onde person som giver idioten som kører gennem København gågade med en stor 4 hjulstrækker med 200 km/t en tur i fængsel ... han er ved også et ondt svin ...
Tilsvarende den søde og rare person som holder foran en brandhane og gør at en gade brænder ned er jo også en af de gode, mens P vagten som får den kørt væk er et dumt svin ... hva er du personlig rådgiver for Bush eller bor du ude i Gellerup og bruger din tid på at kaste sten efter ambulancer, busser og brandbiler - har du ikke fattet det ... de skal alle sammen være her for at det her samfund virker!
Analog hermed er AGP, og de har ret i den pointe ? at hvis vi alle sammen udelukkende brugte kopier, og kunsterne på ingen måde fik betaling, hvor mange kunstnere var der så ? men derfor behøver de ikke absolut at være the bad guy or the good guy. For det system som de er indenfor er sygt ? dels giver det monopoler som bliver misbrugt på stribe og dels formindsker copyright muligheden for at andre kan videreforarbejde og forbedre det andre har lavet ... og en af de største fortaler du kan finde for systemet, som ikke ønskede at afrikanere skulle have medicin mod aids ... AGP.
frolle
10-10-2006, 11:09 AM
så folk der håndhæver regler er onde?
Både og.. Anti pirater er terroister.
st4rfucker
10-22-2006, 10:47 AM
Skal vi lige have den kort ?
Ank mener at personer er onde når de sårer nogle ved evt at tage noget fra dem, etc. Synes selv hans P-vagt var et lidt dårligt eksempel, men se det så sådan her: Hvis du nogensinde har kørt på en ulovlig scooter, så kommer strisserne efter dig for at stoppe dig, tage dine ting og smide en bøde i hovedet. Så er du OND, får du skader ikke nogen ved at lade en køre 70 på knallert i stedet for 30, det ville da højst være ham selv. Og bla bla, han kører folk ned etc, så siger vi det, men gør biler ikke også det ?
Back to point. Hvis jeg bliver bestjålet så kommer politiet og hjælper mig, hvilket jo så gør dem gode, da de ikke skader nogen med deres arbejde, men tværtimod hjælper.
Ok ?
skald
10-23-2006, 05:16 PM
Bare en test, blander mig ikke........endnu
:) :grin:
Bobo-licious
05-14-2007, 05:25 PM
Hvad er APG ?
PelleDK
05-14-2007, 07:14 PM
Hvad er APG ?
Hehe Bobo-licious, du har fundet frem til piratgruppen, og har fået oprettet dig en profil, og kigget lidt rundt på siden, og så spørger du hvad APG er? :p
APG står for Antipiratgruppen, det er dem der "forsøger" at gøre livet surt for os fildelere.
Bobo-licious
05-19-2007, 09:55 PM
Fuck da de apgere så ;D
partyalarm
05-20-2007, 09:56 PM
Jeg synes også at dem der arbejder hos APG er onde, men det er ikke det at de arbejder for at begrænse fildeling. Det er den måde de gør det på. Det at de kun lige tager et par stykker og giver dem et økomomisk slæberi. Lad mig samligne det med P-vagten, det vil være lidt ligesom hvis P-vagterne mere eller mindre bevidst besluttede sig for at kun at gå ud en gang om månede, men med bøder på flere 1.000'ene kroner - og derved ødelægge (overdrivelse fremmer forståelse) enkelt folks liv. Sådan(ne) arbejde vil jeg ikke kunne leve med.
Nikolajdid
05-21-2007, 02:16 PM
Øhhh hvor er fuck-dog lige blevet af i den her samtale... ham der startede og han har stadig ikke sagt hvordan han ved at ´hans nabo er APG og jeg vil da bare synes det var mega sjovt hvis APG var min nabo... Jeg vill så ikke lige lave hærværk på ham fordi hans abrjde men lave en masse sjov med ham... Vil lægge brændte film og musik over i hans postkasse og kunne da også være sjovt at når man var på besøg hos dem om de havde nogle pirat ting på computern :P Haha jeg ville more mig over det.... Men han skal ikke have ødelagt hans hus bare fordi han er APG... noget helt andet er hvis han så nakker en i at være pirat... så der sku krig :P Kunne være sjovt :P Haha bestille stripper til hans hus :P
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.