PDA

Se fuld version : Spild af tid

SRJ
02-16-2006, 09:25 PM
Hey!

Måske har noget bemærket at jeg har været inaktiv her på sitet i over den sidste uge. Jeg har lige måttet overveje hvad det er jeg laver her.

Er det i grunden ikke spild af tid? Vil folk overhovedet det her? Jeg opretter et topic for at få nogle piratideer på bordet, men der kommer blot én. Uden nogen respons på om det måske ville være muligt fra crewet.

Er det her i virkeligheden spild af tid for mig? Jeg tror det. PG er ikke det samme som jeg oplevede det engang. Engang syntes jeg der var dynamik og aktivitet her, men hvor blev den af?

Jeg tror det går for langsomt til mig det her. Endeløse diskussioner om alt og intet. Om det samme og det samme. Livet er nogle gange for kort.

Jeg vil stadig være her, og vil sikkert også til tider blande mig i diskussioner, men fra nu af tror jeg bare jeg afventer noget handling.

Stay cool mates.

/SRJ

z33k
02-16-2006, 10:02 PM
Huh? :shock:

Jeg synes ellers der er godt gang i forummet :>

Men du bestemmer selvfølgelig selv om du gider bruge tid på at skrive herinde, eller hvad er det du prøver at fortælle os?

Lindpind
02-16-2006, 10:02 PM
Goddag igen SRJ, og tak fordi du tilkendegiver din mening. Er ikke helt med på, om din kritik går til brugerne, eller crewet (måske begge). Sådan som jeg ser det, har du fuldstændig ret i, at forummet er en del dødt, sammenlignet med tidligere. (Og jeg har næsten kigget med, lige fra dag 1).

Jeg synes dog det er forkert af dig, at hentyde til at crewet gør for lidt. Måske gav de ikke respons da de afventede hvad der skulle ske, måske har de travlt (ja, der er altså andet end PG), eller måske er de PT løbet tør for idéer. Anyways, hvis du kigger tilbage ser du, at PG faktisk har haft mange gode tiltag, samt aktivitet indenfor pressen, og hjælp til de APG ramte.

Jeg ved ikke hvad du mener når du siger spild af tid - men at være debattør på PG er ikke en karriere, det er en fritid, hvor man kan snakke og debattere, og jeg ser ikke den store gevinst i at skrive i et piratforum - næ, det skal man gøre fordi man har lyst.

Det er dit eget valg om du bliver, men jeg håber da selvfølgelig du bliver (ja der bliver jo ikke ligefrem mere aktivitet, hvis du går), men valget er 100% dit, og du skal ihvertfald have tak for dine indlæg, og alt det du bidrog med.

Mvh. Lindpind.

SAN
02-16-2006, 10:14 PM
Tja kan godt lidt se hvad du mener, men jeg har nu ingen intentioner om at forsvinde for selv om der måske ikke er gang i de vilde idéer med hensyn til udbredelse af kendskab til PG, så er der da også mange andre gode diskussioner på denne side, også selv om de måske ikke lige har så meget med PG at gøre så har folk der skriver her på siden (efter min opfattelse) meget til fælles og det er derfor hyggeligt at kunne diskutere alt muligt på denne side...
Vil da synes det er ærgeligt hvis du ikke vil være så aktiv på siden mere, men jeg snakker jo med dig hver dag alligevel, såå det går nok alligevel :wink:

Synes egentligt i det hele taget at der er sket kæmpe udskiftninger i de folk der skriver mest her på forumet siden jeg begyndte at følge med i de forskellige debatter her, det hidtil største tab er nu stadig Jowls, håber da ikke han er væk for evigt, savner hans gennemtænkte indlæg, der altid skabte debat på forumet..

Tilbage til topic :wink:

SRJ
02-16-2006, 11:38 PM
Jeg synes ikke forummet som sådan er dødt. Jeg synes bare det er de samme diskutioner og spørgsmål om igen, konstant. Vi kører lidt i ring gør vi ikke?
Misforstå mig ikke. Jeg synes her har været (og er!) rigtig hyggeligt at komme.

Jeg er heller ikke uenig i at der er sket lidt på pg-fronten. Sammenlagt har der der været mange gode ting at kunne kigge tilbage på, og vi har jo vores vågne øje stadigvæk.

At jeg ligefrem går er en forkert opfattelse, jeg har vist bare bestemt mig for at skære ned på mit aktivitetsniveau, jeg kigger stadig dagligt (hvis dagen lige tillader det) i forummet, men jeg kigger også bare, de mange svar, som man kan søge sig til holder jeg mig fra. Måske også for at få tid til noget andet.

Jeg vil derfor gerne tilføje at jeg stadig vil være her, stadig støtter sagen, stadig synes piratfolk er nogle hyggelige nogle at snakke med, stadig synes pg-crewet er nogle dejlige nogen.

Men jeg håber på noget mere aktivitet, som VI brugerne kan deltage i. Nogle flere projekter. Selvom jeg udemærket godt ved at det kræver tid, og crewets, men vi er jo mange, vi kunne jo hjælpes ad tænker jeg bare tit...

Dk-dda
02-20-2006, 10:48 PM
Kan godt se hvad du mener. Nu har jeg ikke været her så længe, og har derfor ikke oplevet hvordan der var her dengang, men jeg har det fedt her.

Hvis der skulle ske nye ting, så det ikke var det samme hele tiden, så ville de nye pirater som der hele tiden kommer jo få det svært. Det er ikke alt man kan finde under guides, så derfor må folk spørge i et forum, og derfor vil det jo tit blive det samme som folk spørger om.

Men jeg er helt sikkert utrolig glad for den tid du har været mere aktiv, end du nok vil blive. Jeg har ikke skrevet mange inlæg, som du ikke har svaret på, og det er jeg virkelig taknemmelig for.

SRJ
02-21-2006, 12:37 AM
Men jeg er helt sikkert utrolig glad for den tid du har været mere aktiv, end du nok vil blive. Jeg har ikke skrevet mange inlæg, som du ikke har svaret på, og det er jeg virkelig taknemmelig for.
Hey.. Tak for det.. Det var da egentlig utroligt dejligt at få at vide.. :D

Vil ikke lige gentage mig selv, men blot henvise til hvad jeg skrev lige før.. Det står stadig ved magt.. ;)

Stickano
03-03-2006, 08:56 PM
Hola der ude :)

Jeg har lige gået forumet igennem og kan kun give SRJ ret.
:/ <-

Jeg sider inde med en lille ide, men er lidt bange for at det bare vil virke som en kopiering af det arbejde som piratgruppen laver.

Jeg kunne godt tænke mig at få skrabet et crew sammen,
som evt. kunne starte noget støtte til piratgruppen.org. Det vil indgå at lave en partner side, få noget reklame ud til folk (evt. annoncer i ugeaviser, plakat ophæng osv.), irc channels osv.
Det jeg vil ha er noget NYT og kun NYT!!
Det skal være med friske ide'er, og det skal være for at støtte piratgruppen 100% !

En ide kunne evt. være at få et crew skrabet sammen som kunne lave software, til hjælp for alle fil delere. Det kunne f.eks. være et søge program som søger på de mest kendte sharings sider ( et spyware's fri program, det mangler vi vel alle ), et p2p program som er enkelt, men stadig med mulighed for sine egne instillinger, og muligheden for at uploade hurtigt, og med valgmulighed for vilken side personen vil have sit "freeware" uploaded ;)

Det var en enkel ide.

Håber i alle kan se hvad det gerne er jeg vil lave.
Og håber folk gider skriver hvad de mener om ide'en.
Og så ville det selvfølgelig glæde mig meget hvis jeg fik respond fra piratgruppen.org, om hvad de mente om ide'en.

Og så var der jo lige spørgsmålet om det er for meget en "rip off" af det fine arbejde som piratgruppen laver.

Vi kunne jo selvfølgelig også arbejde lidt på sagen om at få hash lovliggjort i danmark ;)

Foresten, 100% godt arbejde i laver !!!!!

-Stickano

Blaugrana
03-04-2006, 12:02 AM
Må også indrømme at her har været federe tider end nu.
Men det hjælper ikke noget hvis vi alle kaster os på jorden og græder over det, der skal også være nogen til at hive dem op på sporet igen. Måske det Jowls lugtede da han skred :cry:
Godt nok er jeg ikke så aktiv for tiden pga. arbejde, men vil lave PG til min starts side så jeg altid husker den :D

SRJ
03-04-2006, 12:28 AM
Jeg håber på at vi får vendt den tendens der tilsynelande er andre der har bemærket.

Jeg har faktisk haft lidt dialog med crewet og har i et længere brev fremlagt en del af mine konkrete savn og ideer til nyt.
Man kan så håbe at det giver inspiration til det videre arbejde med PG. Et arbejde jeg gerne vil støtte på alle de måder jeg kan.

@Blaugrana
Så selvom jeg måske "smider mig på jorden og græder over det" (ifølge din opstilling) mener jeg selv jeg er med til hive det hele på "sporet igen"..

(P.S: Jeg er IKKE fornærmet over din besked, hvis det evt. ku misforståes sådan.. :D)

Blaugrana
03-04-2006, 11:56 AM
Den var ikke myntet på dig kun, men alle generalt.
Har da selv haft mine stunder hvor jeg ikke gad så meget mere, hvor jeg så er kommet tilbage. Og nu har jeg et eksamens projekt jeg mangler hjælp til, men det lader ikke til nogen kan eller vil hjælpe?` :cry: