PDA

Se fuld version : Søg job hos AGP

BagManden
01-14-2006, 04:51 PM
Så har du muligheden for et job, der kan dække div. ubu erstatningskrav, fra folk du ikke har gjort noget.

http://www.it-jobbank.dk/stillingsopslag/show_stilling.asp?mode=guest&retur=simple_guest&jg_stilling_id=10080

Mikael999
01-14-2006, 06:57 PM
hehe. LOL

"lægger vægt på frihed under ansvar, samarbejde, tillid og respekt."

Brogaard
01-15-2006, 01:04 AM
Skal vi have en "spion" indenfor :-)

FreakPower
01-15-2006, 02:01 AM
Total cool chef man får sig så :o

vortex
01-15-2006, 08:51 AM
Kunne være man skulle søge job derinde. Så kunne man rigtig få deres systemer til at gøre sjove ting.

Hvis der en dag står på forsiden af www.antipiratgruppen.dk

"Johan Schlüter sutter gren på Koda direktør"

Så er det bare fordi jeg har fået job derinde :wink:

Dk-dda
01-15-2006, 03:45 PM
Kunne være man skulle søge job derinde. Så kunne man rigtig få deres systemer til at gøre sjove ting.

Hvis der en dag står på forsiden af www.antipiratgruppen.dk

"Johan Schlüter sutter gren på Koda direktør"

Så er det bare fordi jeg har fået job derinde :wink:

Haha. Håber du får jobbet :)

Blaugrana
01-15-2006, 03:52 PM
DU kunne evt også bare lave deres side om til piratgruppen.org istedet :D Aldså kopiere piratgruppen :D

kilobyte
01-15-2006, 04:26 PM
DU kunne evt også bare lave deres side om til piratgruppen.org istedet :D Aldså kopiere piratgruppen :D

Eller bare redirecte...

SAN
01-15-2006, 05:03 PM
Yes det kunne være overfedt at have en mulvap ved APG, så kunne vi jo meget nemmere forberede os på alle de irriterende "brevrunder" de kører en gang i mellem, og vi kunne samtidig forsøge at sabotere disse!

Mulvap aka. ny medarbejder: Ups jeg kom vist til at formatere de forkerte servere, vist dem med alt materialet om de "onde" fildelere... Sorry skal "ikke" ske igen..

og sådan sker det så hver gang der er nye brevrunder...

når en mulvap bliver fyret får vi bare en ny ansat..!

Ahh okay måske ikke så realistisk, men også bare en tanke..

tek
01-15-2006, 11:15 PM
Mulvap aka. ny medarbejder: Ups jeg kom vist til at formatere de forkerte servere, vist dem med alt materialet om de "onde" fildelere... Sorry skal "ikke" ske igen..
Hehe, du forventer heller ikke, at de tager backup :P

//michael

SAN
01-15-2006, 11:25 PM
Hehe, du forventer heller ikke, at de tager backup :P

//michael
Læs det med fed! :wink: Alle serverne med beviser ryger!!
Anyway, bare en joke!

eigilbjarne
01-16-2006, 11:35 AM
Tja.....jeg er på den uddannelse, som der står angivet i stillingsopslaget men kunne aldrig drømme om at arbejde for dem. Hvorfor arbejde for fjenden?

BeLLe
01-16-2006, 12:30 PM
Tja.....jeg er på den uddannelse, som der står angivet i stillingsopslaget men kunne aldrig drømme om at arbejde for dem. Hvorfor arbejde for fjenden?

der er et lille ordsprog der hedder: hold dig tæt til dine venner med endnu tættere til dine fjender.

hvis du arbejder der kan du med ret stor sansynlighed sørge for at hverken dig eller dine venner får ubehagelige breve

aL
01-16-2006, 01:00 PM
Præcis som BeLLe siger!
Du kunne også leake hvis APG fx fik nye idéer eller metoder.. Hvis de nu ville til at gå efter BT på en eller anden måde, så ville det da være meget rart for netværket at vide på forhånd ;)