PDA

Se fuld version : Firewall

daZzz
01-12-2006, 09:30 AM
jeg har som så mange andre windows sp2 og den mega skod firewall der følger med er ikke lige noget at råbe hurra for :S
så er der ikke nogen der kender til en god GRATIS firewall?

Lindpind
01-12-2006, 10:36 AM
Da du åbenbart opfordrer kraftigt til at "Fucking GoogleIt", uden selv at gøre det, må jeg jo gøre det for dig :roll:

Safety.Net er en udemærket freeware firewall, og den kan hentes her:

http://www.download.com/NetVeda-Safety-Net/3000-10435_4-10382920.html?tag=lst-0-1

daZzz
01-12-2006, 10:38 AM
Da du åbenbart opfordrer kraftigt til at "Fucking GoogleIt", uden selv at gøre det, må jeg jo gøre det for dig :roll:

Safety.Net er en udemærket freeware firewall, og den kan hentes her:

http://www.download.com/NetVeda-Safety-Net/3000-10435_4-10382920.html?tag=lst-0-1

det fint at google it, men der findes også en masse firewalls der ikke virker helt optimalt! så ville høre hvad andre mente, inden jeg gad installere det...

GhOstFaCE
01-12-2006, 11:14 AM
Hvorfor er sp2 "mega skod" kan da godt være den ikke er lige så flashy som de andre men min laptop har da endnu ikke passed en scan fra de mange online sikkerheds scannere (som i bund og grund laver det en hacker ville gøre også)

LoveWarez
01-12-2006, 03:03 PM
jeg har som så mange andre windows sp2 og den mega skod firewall der følger med er ikke lige noget at råbe hurra for :S
så er der ikke nogen der kender til en god GRATIS firewall?

Hvad med at bruge forummets SØGE funktion?? Der er så mange personer der spørger om det, at det snart blivet til mindst 1 hver uge!

Som sagt så er Saftey.net en af mine favoritter, som jeg har sagt utallige gange.

XmuZz
01-13-2006, 12:15 PM
Jeg vil lige sige hvad mit sytems beskyttelse består af.
Zonealarm Pro.
Kaspersky Antivirus Pro.
Ad-Aware Pro.
Spywareguard.
Spywareblaster.
Alt kan downloads så det ikke kommer til at koste noget, emule kunne være et alternative da det har et stort antal af de ting, og det har bittorrent ikke. Jeg er selv stor bruger af begge ting, så det skal ikke forstås af jeg hader bittorrent.

fxp
01-18-2006, 09:14 PM
Gratis siger du, så il jeg vælge Zonealarm Den har outbound protection og fungere enlig udemærket

chris_wong
02-06-2006, 03:19 AM
Gratis siger du, så il jeg vælge Zonealarm Den har outbound protection og fungere enlig udemærket
Jeg springer med på denne siden Kerio er blevet discontinued.

Kenci
02-06-2006, 07:01 AM
ZoneAlaram bruger jeg, upåklageligt, og det finder rigtig meget .

deepblue
03-03-2006, 10:36 AM
Hvem siger at Kerio er discontinued?

KPF er købt og overtaget af Sunbelt og de kører skam gladeligt videre med KPF. De har udgivet en ny 4.2.3 version, som dog efter sigende ikke virker ordentligt. Den skulle give BSOD'er nærmest konstant. De har beklaget fejlen og siger at det vil blive rettet til den næste version (4.2.4???).

Desuden så kører KPF 4.2.2 da helt fint. Har downloadet 4.2.3'eren men selvfølgelig ikke installeret den. Men der er da stadig folk, som cracker nøglerne.

Og desuden har jeg læst på flere forums rundt omkring at ZoneAlarm skulle være noget værre l***! Jeg kender den ikke selv, så hvad er jeres erfaringer med ZA?

Et tillægsspørgsmål mht. Spywareguard: Hvorfor viser programmet at definitionsdatoen er den 1/22/04??? Og jo, jeg har opdateret og alt det. Der står stadig 1/22/04. Det er ærligt talt et par dage siden. Bliver den opdateret regelmæssigt, eller hvordan ligger det med det?

Cron!X
03-03-2006, 02:05 PM
Jeg kørte med ZA i et halv år, som var helvede for mig... mit internet kom og gik.... så prøvede jeg at skifte forskellige Anti-virus, anti-spyware, firewall osv... da jeg skiftede fra ZA til Sygate, blev internettet fint igen... nu er det snart et halv år siden jeg skiftede og internettet køre upåklageligt..

MVH.

LoveWarez
03-03-2006, 05:35 PM
Et tillægsspørgsmål mht. Spywareguard: Hvorfor viser programmet at definitionsdatoen er den 1/22/04??? Og jo, jeg har opdateret og alt det. Der står stadig 1/22/04. Det er ærligt talt et par dage siden. Bliver den opdateret regelmæssigt, eller hvordan ligger det med det?

Det er fordi at spywareguard ikke behøver at downloade definitioner så tit som som antivirus gør. Det er lidt det samme som en Firewall. Den behøver heller ikke at hente "definitioner" :wink:

Brutus
03-04-2006, 02:26 PM
Hvilken firewall der virker til Win2k3 er bedst?
Bruger pt. Sygate Personal Firewall, men den er noget forældet.

Hverken Safety.Net eller Kerio virker (heller ikke med compatibility mode). :(

SRJ
03-04-2006, 02:49 PM
Kører selv med Kerio, som virker fint..

ZoneAlarm virker MEGET effektivt!
For effektivt til en pirat.. Den lukker simpelthen for alt! Fildeling er dæleme en kunst hvis man samtidig kører med ZA..

LoveWarez
03-05-2006, 03:39 PM
SRJ>> Haha :lol:

Du har sku fuldstændigt ret! Det er en kamp at få Zonealarm til at åbne de porte til fildeling. Derfor bruger jeg ikke Zonealarm.