PDA

Se fuld version : Spammail - Hackers

danniambi
01-10-2006, 07:28 PM
Hej...jeg tjekkede min Gmail i dag, og det hele var som det skulle være..da jeg så tjekkede spam som jeg nogle gange gør, så jeg at jeg havde fået 5 mails fra hacker@hackers.com ...jeg åbnede så den første hvor der stod således:

HELLO fornavn efternavn.

I HAVE BEEN WATCHING YOU SOME TIME.......
AND YOU ARE A PIRATE WHO SELL MOVIES. DONT U KNOW THATS UNLEGAL ??

U KNOW WHERE TO FIND ME

også var der to uhyggelige billeder nedenunder... :x

Jeg ved ikke hvad det er, men er der andre der har modtaget præcist det her med gmail...fik også en sådan her: YES THIS IS SPAM

muhahaha

search bitch search

jeg har fået utallige citeringer fra denne mail, og det er pisse provo..

SAN
01-10-2006, 07:56 PM
Hmm kan man går ud fra at du ikke har solgt noget??!
¨Jeg synes mest det lyder som nogle der prøver at være "sjove" hvad var der på de billeder? og var det dit rigtige navn der var i mailen?

niQe
01-10-2006, 08:18 PM
Hvilke billeder var der?
Siden du tager dem som alvorligt, i forhold til det er spam mail, må de jo have fat i noget, sælger du da film? Kan det være fra en tracker? www.hackers.com ser ikke ud til at kunne sætte sig i relation til en mail som den du har modtaget..

danniambi
01-11-2006, 10:52 AM
narj jeg sælger sku da ikke majn!! meen, ved ikke om det er fra en tracker eller hvad det r...billederne er lidt uhyggelige men jeg kan tage et printshot hvis det skulle være..

soundwalker
01-11-2006, 11:12 AM
HELLO fornavn efternavn.

I HAVE BEEN WATCHING YOU SOME TIME.......
AND YOU ARE A PIRATE WHO SELL MOVIES. DONT U KNOW THATS UNLEGAL ??

U KNOW WHERE TO FIND ME

Hvis det skulle være noget alvorligt, ville det for det første ikke stå med stort, you ville være skrevet som YOU og ikke U, og desuden hedder det da illegal?
Tror bare det er spam?
Og det er jo bare at blokere den mail, så slipper du for det pjat?

Brogaard
01-11-2006, 12:11 PM
Yep. Det er helt sikkert en der tager pis på dig.

Hvis du kan chekke headers på mailen, så kan du muligvis se hvilken udbyder, samt ip, mailen er sendt fra.