Se fuld version : Logge på XP som administrator
jerryus
01-09-2006, 08:37 PM
Hej!
Jeg har en bærbar computer fra mit arbejde hvor det kræves man logger på. Jeg har en konto på computeren, men kan fra denne IKKE installere drivers. Nu skal jeg tilfældigvis have installeret en driver til min printer inden i morgen kl. 07:00, og jeg kan ikke skaffe administratorkoden. Er det på nogen måde muligt at knække denne?
Ja, det ER mit arbejdes computer, og ja de ved godt jeg har lånt den. Men jeg er sent ude angående dette, så de kan ikke hjælpe.
Håber der er nogen herinde der kan hjælpe, også selvom det sikkert lyder suspekt
LoveWarez
01-09-2006, 09:24 PM
Ofcause :P ..
Men jeg er ikke sikker på om du kan installere drivers i den tilstand jeg tænker på..
Okay. Here we go:
1. Gå i Fejlsikret tilstand. (Du bliver ved med at trykke på F8 indtil at du kommer til en menu hvor du kan vælge en masse tilstande. Vælg "Fejlsikret tilstand"
2. Når den har indlæst det den skal, kommer du til log-in screenen. Her kan du vælge "Adminstrator". Tryk på den
Vupti. Nu er du adminstrator. I normal tilstand er denne bruger skjult, for at uafturiseret ikke skal få adgang.
Prøv at se om du kan installere drivers her fra. Hvis ikke:
3. Tryk på START, og helt oppe i toppen af "START" baren står "ADMINSTRATOR". Klik på billedet ved siden af.
4. Klik på "TILBAGE" og tryk "TILBAGE" igen.
5. Nu kan du trykke på en knap der hedder "Opret ny konto". Klik på den
6. Vælg et navn... og sæt nu prik i "Computer Adminstrator". Klik "Opret".. BOM! Nu er din hjemmelavet bruger adminstrator, og du kan nu genstarte og logge ind med den bruger :wink:
NB.: Denne guide er KUN testet med Windows XP Home Edition. Så ved ikke om den virker på Proffesionel.. Give it a try :wink:
kilobyte
01-10-2006, 08:05 AM
Man kan logge ind som administator ved at trykke Ctrl-Alt-Del 2 gange i træk ved logon skærmen.
Men det hjælper ham altså ikke når han ikke har administrator adgangskoden... MEN der findes faktisk et program til at "cracke" window adgangskoder programmet hedder L0pth Crack (eller LC). Der står hvordan man bruger det et eller andet sted på forummet (hint: forummet har en søgefunktion)
ERD.Commander.2005
med ERD.Commander.2005 kan du boote med CD en når pcen sstarter op alså i opsstarten
du skal bare brande det ud på en skive, så kan du sige at du vil endre admin coden, jeg tro vest det heder acavnt
her kan du downloade programmet
fjernet
god fornøjlse med det hvis du for det til at virke
hilsen djx
daZzz
01-10-2006, 02:17 PM
Man kan logge ind som administator ved at trykke Ctrl-Alt-Del 2 gange i træk ved logon skærmen.
Men det hjælper ham altså ikke når han ikke har administrator adgangskoden... MEN der findes faktisk et program til at "cracke" window adgangskoder programmet hedder L0pth Crack (eller LC). Der står hvordan man bruger det et eller andet sted på forummet (hint: forummet har en søgefunktion)
det der L0pth Crack (LC) er det ikke kun for windows nt?
Det funker fint til win XP, men der ud over er det vist ikke tilladt at omtale denne slags programmer her, det er vel en form for hacking!
kilobyte
01-10-2006, 07:31 PM
...
Det funker fint til win XP, men der ud over er det vist ikke tilladt at omtale denne slags programmer her, det er vel en form for hacking!
Hacking? Overhovedet ikke... "Administrations værktøj" er vidst den officielle betegnelse...
Men nej - så længe der ikke bliver deeplinket til programmet gør det vel ikke så meget... Desuden er der også blevet snakket om det et andet sted på forummet.
...
Windows XP = Windows NT 5.1
Det skulle vidst afklarer det... Microsoft synes bare at XP lød bedre end 5.1
SpYkE
01-11-2006, 12:31 PM
Er det ikke mere cracking 0_o
hehe :P
naj i har faktisk let rat det kan bruges til at komme uden om win xp og win 2000 logind, så derfor er det ikke ok men når det det nu var det som han ville bruge det til, men det var faktisk det jeg var ved at blive smit ud for, så vi fjerner her med det lenk så der ikke er nogen der for gode planer med det
hilsen djx håber du fek den hjelp du sku bruge
jerryus
01-12-2006, 08:35 PM
Jah, jeg fik det aldrig til at fungere desværre :(
Men tak for hjælpen da :)
LoveWarez
01-14-2006, 01:50 AM
Hmm. Afprøvede det program som DjX lagde link til... Det fungere fremregende!! :D
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.