Se fuld version : Antal filer/apg
CrallinZki
01-09-2006, 08:19 PM
Hejsa :D
Tænkte på at man kan da egentligt have alle de ulovlige torrent man vil til at downloade åbnet i azureuz, bare uden at hente?
Apg kan da kun/hvis de gider bruge tid på det, se den ene ting man er ved at hente?
Og den gider de ikke engang give en én bøde for vel? :D
naj de har ikke nok resurser til det og de gider heller ikke for det er under baketel grensen
apg vil hellere gå efter brugerne på DC++ hvor de tybisk vil nakke en brorer der bruger 3000 filer eller mere
SpYkE
01-09-2006, 09:06 PM
naj de har ikke nok resurser til det og de gider heller ikke for det er under baketel grensen
apg vil hellere gå efter brorerne på DC++ hvor de tybisk vil nakke en brorer der deler 3000 filer eller mere
Hvad dælen er en brorer??? En Bror??
For så hedder det jo "brødrene på DC++" :D
Kazaam
01-09-2006, 09:18 PM
Jeg tror han mener brugerne :?:
Hvad dælen er en brorer??? En Bror??
For så hedder det jo "brødrene på DC++" :D
Jeg gætter på en bruger; men jeg synes ærlig talt godt, at man kunne kaste det igennem en stavekontrol, når man er så ringe til at stave...
//michael
undnskyl minne stave fejl staver af h ´til
fek du svar på det
Lindpind
01-09-2006, 10:18 PM
Måske er han ordblind, who knows?
Jeg kunne ihvertfald godt læse det da jeg spidsede øjne. Ingen grund til alt det piveri 8)
jeg ikke ordblind, men jeg er svagsynet og er af h til at stave. det skal i ikke tag jer af prøv bare at forstå det jeg skriver så gåt som i kan
og så skulle jeg be jer om at give jeres indputs i denne tråd
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?p=68541#68541
skriv hvad i synnes skal jeg gøre det eller hvad
djx
mrbeautiful
02-21-2006, 10:35 PM
tek>>
Tror ikke engang en stavekontrol ville kunne finde ud af det.
Men hvis man lige tager sig lidt sammen så kan man sagtens forstå hvad DJx skriver;)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.