PDA

Se fuld version : Nu må APG da spænde.... LÆS OG STEM!

Salocin
01-05-2006, 01:56 AM
Ja.... Nu er jeg fandme træt af at se, hvordan APG de ter sig, og tror de kan gøre som der passer dem, og at de er Lovenshåndhævere! Jeg tog et kort kig på deres egen hjemmeside. For lige at tage en ting først. JERES HJEMMESIDE ER SPÆKKET MED STAVEFEJL OG TASTEFEJL!!(Tager ikke forbehold for mine egne :P)!!! Men jeg kiggede lige under regelsættet om arrangører til "NetParty". Det er helt til grin!
Bortvisning og anmeldelse.

Såfremt Arrangøren eller dennes repræsentanter konstaterer, at ulovlig kopiering eller tilgængeliggørelse finder sted under netpartyet, skal Arrangøren sørge for, at ulovlighederne ophører straks.
Arrangøren er forpligtet til at bortvise deltagere, der krænker "Regler for deltagelse i netparty". Deltageren har ikke krav på at få tilbagebetalt eventuel deltagerbetaling, idet deltageren på forhånd har underskrevet og dermed accepteret "Regler for deltagelse i netparty".

Arrangøren skal efterfølgende oplyse AntiPiratGruppen om krænkelsen. I tilfælde af ulovlig kopiering af musik eller film kan henvendelse herom rettes direkte til AntiPiratGruppen, Sundkrogsgade 9, 2100 København Ø, telefon 33 36 59 87 - www.antipiratgruppen.dk - med oplysning om den skete krænkelse, navn på deltageren, adresse samt andre oplysninger, der er nødvendige for, at AntiPiratGruppen kan håndhæve sine medlemmers rettigheder.

Hvad sker der for jer APG ? tag jer dog sammen. For det første vil jeg have lukkede øjne og ører til mit lanparty, og dernæst, ville jeg ALDRIG I HELE MIT LIV KONTAKTE JER!!!! Det har i ikk krav på! I er "kun" en privat fode. I er IKKE[i] politiet eller nogen andre!!!!

Everyone must take care, so I ask you to keep on share!

Smiley
01-05-2006, 03:11 PM
:lol:

Hvorfor minder det mig om de skemaer man kan udfylde i USA?..

"Er du terrorist? JA [] - NEJ []"

Delgado
01-07-2006, 12:05 AM
Ja, jeg kan nu ikke finde stavefejl.. men hvis det er det her

Arrangøren skal efterfølgende oplyse AntiPiratGruppen om krænkelsen. I tilfælde af ulovlig kopiering af musik eller film kan henvendelse herom rettes direkte til AntiPiratGruppen

du hentyder til, så er det nok mere et tegn på det typiske storhedsvanvid enhver virksomhed eller diktator får, når den/han/hun har fået for meget magt, end det er molestrering af det danske sprog. Jo, jeg troede engang, lige efter Napster blev opkøbt, at nu skete der noget i branchen til gavn for brugerne. Men faktum er jo, at hvis man er en midaldrene direktør for et større pladeselskab, med udsigt til en fed pension, og med en årsløn som kan brødføde en mindre afrikansk landsby.. hvorfor dog så ændre på noget. At tænke nye idéer kræver kræfter, og hvis man nu ikke er helt med på, hvad internettet er, så er det da lettere at sagsøge folk og holde på status quo, end det er at udnytte teknologien til egen fordel. Man ved, hvad man har, men ikke hvad man får, så "same procedure as last year" er et fint slogan. Desuden, så virker det at sagsøge folk ned i helvede, i hvert fald i pladeselskabernes logik. Skidt være med, om vi taber en bunke penge på alle de advokater vi skal betale.. skidt være med, om de penge kunne gå til kunstnerne.. eller måske bruges til at udvikle nye lovlige alternativer.. Bare vi kan få jaget folk en ordentlig SKRÆK i livet

SAN
02-03-2006, 12:01 AM
Hvad er nu det for noget tis?! Hvis jeg holder LAN så er der da ikke nogen privat organisation der skal fastsætte regler, og da slet ikke APG, til mine LANs KRÆVES det at man deler hvad end man måtte have af wares. og har da aldrig tænkt mig at sende noget folk skal skrive under på før de kommer!!

Og kunne man så ikke for en gangs skyld få nogle svarmuligheder uden kommentare på, hvis jeg fx mente ja, lidt for langt ville jeg ikke kunne stemme i denne afstemning, svar skal efter min mening være JA, NEJ og evt flere hvis det passer sig.

RoquMx
05-18-2006, 06:56 PM
Nu ku det jo være de snakkede om mega lan party's..? Sådan nogle der samler en 200-300 mennesker på et offentligt sted, hvor der er sponsore på og sådan.. De snakker nok ikke om et hjemme lan, og hvis de endeligt gør, er de kraftedermandme for hjernedøde..

Greyline
05-18-2006, 08:08 PM
Yeah enig...

Men den poll der...hehe...lidt af en loaded dice her, en den ikke? ;)